Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-09, 13:36   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilke norske, kvinnelige artister liker du?

Du kan iallefall være bra sikker på at jeg ikke liker Maria Mena!

Ellers er jeg ikke fryktelig opptatt av musikk men jeg liker Elvira Nicolaysen, Kari Bremnes, Helene Bøksle og Anne Grete Preuss.

Gammel 14-01-09, 13:36   #2
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, og Ane Brun

Gammel 14-01-09, 13:38   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når kommer alle de som liker våre mestselgende kvinnelige artister, da? Heidi Hauge, anyone?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:39   #4
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Når kommer alle de som liker våre mestselgende kvinnelige artister, da?

De sitter nok vettskremte og kneblede i en krok sammen med alle FrPp-velgerne og Se og Hør-leserne som heller ikke tør å ytre seg.

Gammel 14-01-09, 13:40   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

De sitter nok vettskremte og kneblede i en krok sammen med alle FrPp-velgerne og Se og Hør-leserne som heller ikke tør å ytre seg.

Ah, selvfølgelig. :lokker med lisseslips og perlemorsknapper:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 21:54   #6
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kjøper Se&Hør hver påske. :modig:

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 22:22   #7
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er jeg grisefan av Jane Helen (Iggy Pop inspirert jentepønk fra Oslo. Stiller i årets GP med låta Shuffled). Ellers så er Anne Grete Preus og Bertine Z verdt å høre på.

Gammel 14-01-09, 13:40   #8
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når kommer alle de som liker våre mestselgende kvinnelige artister, da? Heidi Hauge, anyone?

Er det hun som må ta klesvasken sjøl? Eller er det en annen kanskje?

Jeg liker Bertine, Ane Brun, Marit Larsen, Unni Wilhelmsen og mye av det samme som har blitt nevnt tidligere.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:43   #9
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er det hun som må ta klesvasken sjøl? Eller er det en annen kanskje?

Ække det Jenny Jenssen eller noe slikt? Grøss og gru.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:45   #10
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Jeg synes hun kristiansundske Færra-te-Mexico er litt kul.
Og så liker jeg GP-Maria.

Dog har jeg ingen norsk sangdame-plate.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:52   #11
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Færra te Mexico, det er Lynni Treekrem - som ber en eller annen smøre skiver og vaske sjøl.

Sorry Jenny, for å ha påstått ovenfor her at det er din sang - men ingen av dem er mine favoritter uansett.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:53   #12
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Moria, her.

Jeg liker veldig godt Susanne Sundfør.

Ja! Det var det hun het. Hun liker jeg også. Henne har lite sceneutstråling, men hun synger veldig bra.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:39   #13
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ane Brun, Bertine, Marit Larsen, Maria Mena, Beate Slettevoll Lech (Beadybell), Simone Larsen, Anneli Drecker, Lene Marlin... Hmmm kommer ikke på flere jeg nå.

Bertine topper forøvrig lista, etterfulgt av Ane Brun og så kommer Marit Larsen.

Gammel 14-01-09, 13:40   #14
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har sansen for Marit Larsen, Ida Maria, Maria Mena (det tok sin tid, men joda!), Ingrid Olava (så lenge hun ikke covrer Jokke), Katzenjammer, Lise Karlsnes, og synes Bertine Zetlitz er kul i all sin særhet.

Siden du har så god smak, ac, så kopierer jeg bare din liste. :copycat:

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 13:40   #15
Manitoba
Passiv

Standard

Akkurat nå er jeg inne i en tung Rockettothesky (Jenny Hval)-periode. Ellers liker jeg Bertine, Kari Bremnes og helt sikkert mange flere, men jeg kommer ikke på noen akkurat nå.

Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:18   #16
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maria Mena, Lise Karlsnes, hmm... kommer ikke på noen flere i farta gitt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:20   #17
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Lista mi er identisk med aC's. I tillegg har jeg fått sansen for Solveig Slettahjell, uten at jeg egentlig er noe stor jazzfan.

Gammel 14-01-09, 14:25   #18
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sliter med å komme på noen, men Lise Karlsnes og Bertine liker jeg. Og Jenny Jensen, så klart. Ingen over, ingen ved siden.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-09, 14:27   #19
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jenny Jensen og Heidi Bøksle.

Gammel 14-01-09, 14:35   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bertine Z likte jeg ikke i begynnelsen, men hun er skikkelig kul på scenen.
Trenger jeg nevne Marit Larsen igjen?
Anneli Drecke er også bra.

Ho Jenny!

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:43.