|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor nærme eksen er du komfortabel med å bo? | |||
| Hver sin del av tomannsbolig går greit |
|
22 | 20,37% |
| Minst et hus mellom oss, takk! |
|
21 | 19,44% |
| Så lenge det er ute av synsvidde går det greit |
|
39 | 36,11% |
| Samme nabolag, men minst 5 minutters sykkelavstand |
|
15 | 13,89% |
| Samme by får holde! |
|
10 | 9,26% |
| Ideelt sett burde eksen bo et veldig varmt sted langt borte |
|
11 | 10,19% |
| Denne pollen er en dustepoll |
|
3 | 2,78% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 108. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?
Jo, jo, men det er litt dumt å sette spørsmålstegn ved hvorfor noen går i fra hverandre av den grunn. At de fikser det er jo rett og slett kjempefint.
|
|
|
#2 |
|
heimføing
|
Nemlig. Da jeg begynte å se på leilighet til meg, og exen spurte "hvor skal du på visning idag" og jeg pekte ut kjøkkenvinduet på blokka rett over veien, sperra han øya opp kan du si. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Men da forutsetter du jo at det alltid er husarbeidet man har kranglet om.
|
|
|
#4 |
|
Leser
|
Slik bruker jeg også å skille meg i fantasien.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Min eks kunne fint bodd et varmt sted langt borte for min del. |
|
|
|
#7 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Tomannsbolig ville jeg valgt. Da kunne ungene løpt mellom som de ville, og jeg hadde hatt full kontroll på mat, stell, lekser og diverse. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Jeg svarte samme nabolag. Synes det høres passe ut, med tanke på at det ikke krever mye stress å bytte hjem for barna, uansett omsorgsfordeling. Samtidig ikke så nærme at de kan løpe bort til den andre hvis de ikke er fornøyd med middagen hos den ene...
|
|
|
#11 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Definitivt.
|
|
|
#12 |
|
Egenial
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Åh, jeg husker da jeg var 14 år og klina med en tøff gutt under utelampa hjemme. Det var visst fryktelig feil. Hele nabolaget kunne jo se oss.
|
|
|
#14 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Da vi gikk fra hverandre i sommer, måtte vi vurdere akkurat dette. Samme oppgang fant vi ut at var for nært. Rett over gata, slik at vi så rett inn til hverandre, var også litt i nærmeste laget, men kunne ha gått under tvil. Rett over gata og 100 meter bort var perfekt for oss, og slik bor vi nå.
|
|
|
|
#15 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Polyanna sa det så fint. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Epikur
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Årsaken til bruddet ville nok vært avgjørende, tror jeg. Om det var heftig utroskap og han feks hadde hatt forhold på si over tid med min søster, venninne eller lignende, tror jeg ikke at vegg i vegg hadde vært greien. Dersom forholdet bare hadde gått over, liksom, og vi var venner, så kanskje. Men jeg tror ikke et forhold som vårt bare kunne gått over for begge på likt. Litt for mye følelser til det.
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Kan ikke svare. Unner ikke eksen å bo noe sted det er varmt - trenger alternativet "Et sted innmari langt borte hvor det alltid er kaldt". |
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvor tett på ex-en ville du vært komfortable med å bo ved et samlivsbrudd?Havets bunn?
|
![]() |
|
|