Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

The boy in the striped pyjamas

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 09:56   #41
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The boy in the striped pyjamas

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe det er jo min egen feil (selv om du burde brukt spoilertags, fnys). Dessuten tør jeg kanskje se filmen nå som er er forberedt på de vonde tingene.

Hva er spoilertags? (Vet hva spoiler er, men ikke hvordan man skal markere det. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 10:01   #42
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du trykker på "siter" eller "skriv svar" (ikke hurtigsvar) så har du denne øverst på verktøylinja over innlegget. Helt til høyre. Trykker du på den og skriver det du skal spoile i midten av den skriften som kommer opp, får den teksten et blått dekke over seg som man ikke kan lese uten å dobbeltklikke på det.
Du kan også skrive teksten først, markere den og så trykke på .

Gammel 21-08-09, 10:28   #43
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Uææ jeg skulle ikke lest tråden, det er jo spoiling på høyt nivå her.

Du skal uansett ikke se denne filmen, unge dame. Dette er ikke film for deg. Lover. :streng:

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 12:09   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hørte ikke på Smilefjes og så litt av den, bare slutten. Og spolte litt gjennom og sånt. Gråt sånn av den gass-scenen på slutten at jeg trodde naboene skulle ringe politiet eller noe. Fy faen! *lære seg å høre på Smilefjes*

Det jeg ikke klarer å forstå er hvordan de tyske offiserene klarte å behandle BARN på den måten? Jeg mener; de fleste av dem hadde jo barn hjemme selv, og når man vet hvor glad man blir i barna sine, hvordan kan man da behandle andre barn så grusomt? HVORDAN? Jeg verken vil eller klarer å forstå det. Grusomme, jævla verden!

Håper minsten snart våkner av luren sin så jeg kan gå opp og kose ham ihjel.

Gammel 21-08-09, 13:08   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

De så ikke på disse barna som barn. De så på dem som noe helt annet enn det de hadde hjemme. I dypet av sin sjel.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 13:08   #46
Slettet bruker
Passiv

Standard

Og ja - dette var nok ikke din film nei.

Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 16:13   #47
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Oi, denne må jeg også få sett...

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.