|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?
Njaa, jeg husker ikke akkurat hva jeg sa. Det er der litt av problemet ligger tror jeg. Sånn går det når man nærmer seg 30, har jeg hørt.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?
Jeg er helt sikker på at du spurte oss om det passet. Alle sammen.
|
|
|
#3 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Oisann. Litt kinkig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Huff da.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Hehe, jeg ser for meg enda et scenario. Nemlig at mannen til en eller annen FP'er kommer i dag og sier at "kjære, vi ble invitert i 30 års lag til helgen, av naboen. Det var jammen hyggelig". |
|
|
|
#9 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Vorspiel hos naboen er antagelig lurt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Hmm. I dag er dagen (eller rettere sagt kvelden). Jeg vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal gripe det an, men lander vel på at jeg tross alt har gitt beskjed, og at hvis de hadde hatt noe i mot festen, så hadde de sagt ifra. Og hvis de kommer, så får de være velkomne.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Gratulerer med de 30! Håper festen blir knallfin og at naboen ikke kommer eller klager på noe som helst! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Du får ha en heidundrande koselig kveld - så får vi andre avvente rapport på om naboen dukker opp eller ikke, det hadde jo vært litt festlig, og sikkert koselig!
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Høres ut som en god plan.
|
|
|
#14 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Gratulerer ! Ønsker deg hæla i taket og tenna i tapetet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Takk, takk! Jeg har ikke bursdag på ordentlig ennå, det er på tirsdag. Men vi skal nok få en fin feiring i kveld, med eller uten naboer.
|
|
|
#16 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?Gratulerer med dagen på forskudd, håper dere får en flott bursdagsfest - med eller uten naboer!
|
|
![]() |
|
|