Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 12:23   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har jeg invitert naboene til 30-årsdagen min, tro?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Du spurte jo om det passet?

Njaa, jeg husker ikke akkurat hva jeg sa. Det er der litt av problemet ligger tror jeg. Sånn går det når man nærmer seg 30, har jeg hørt.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 20:27   #2
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Njaa, jeg husker ikke akkurat hva jeg sa. Det er der litt av problemet ligger tror jeg. Sånn går det når man nærmer seg 30, har jeg hørt.

Jeg er helt sikker på at du spurte oss om det passet. Alle sammen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 02:28   #3
Millivilli
Aktiv

Millivilli sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Millivilli er litt kul
Standard

Oisann. Litt kinkig.

Millivilli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 09:27   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Huff da.

Gammel 27-01-09, 09:50   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Hehe, jeg ser for meg enda et scenario. Nemlig at mannen til en eller annen FP'er kommer i dag og sier at "kjære, vi ble invitert i 30 års lag til helgen, av naboen. Det var jammen hyggelig".

Ikke en eneste FP'er vil være helyt bekvem med litt overraskende invitasjoner før denne bursdagen er rapportert avviklet.

Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 20:46   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Hvor var det du sa du bodde? Skal vi ta med noe?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 21:33   #7
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hvor var det du sa du bodde? Skal vi ta med noe?

Følg lukta av glutenfri party-mat!
Ta med mat, og et stoooort partytelt med oppvarming.

Gammel 27-01-09, 21:35   #8
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vet hvor hun bor! Vorspiel hos meg!!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-09, 21:52   #9
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vorspiel hos naboen er antagelig lurt. Kjempelurt å invitere naboen, da slipper du jo å tenke på om lydnivået blir for høyt.

Husker jeg var en smule bekymret i bursdagsselskap hos ene broren min. Lydnivået var veeeeldig høyt, og jeg ytret min bekymring for en ukjent annen gjest. Liksom, altså hensyn til naboene...altså... Ikke problem mente hun andre, alle naboene er jo HER!!!

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 10:07   #10
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Hmm. I dag er dagen (eller rettere sagt kvelden). Jeg vet fortsatt ikke helt hvordan jeg skal gripe det an, men lander vel på at jeg tross alt har gitt beskjed, og at hvis de hadde hatt noe i mot festen, så hadde de sagt ifra. Og hvis de kommer, så får de være velkomne. Jeg tror det meste av bråk kan unngås hvis gjestene tar av seg høyhælte sko , det er nemlig ikke særlig lytt ellers.

Gammel 21-02-09, 10:31   #11
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Gratulerer med de 30! Håper festen blir knallfin og at naboen ikke kommer eller klager på noe som helst!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 11:12   #12
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Du får ha en heidundrande koselig kveld - så får vi andre avvente rapport på om naboen dukker opp eller ikke, det hadde jo vært litt festlig, og sikkert koselig!

Gammel 21-02-09, 11:14   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Høres ut som en god plan. Gratulerer med dagen. Håper du får en fin feiring.

Gammel 21-02-09, 11:39   #14
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Gratulerer ! Ønsker deg hæla i taket og tenna i tapetet.

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 12:02   #15
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Takk, takk! Jeg har ikke bursdag på ordentlig ennå, det er på tirsdag. Men vi skal nok få en fin feiring i kveld, med eller uten naboer.

Gammel 21-02-09, 12:26   #16
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gratulerer med dagen på forskudd, håper dere får en flott bursdagsfest - med eller uten naboer!

Gammel 21-02-09, 12:27   #17
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper dere får en fin fest!

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 14:55   #18
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Håper at du får en fin kveld. Rapport forventes.

Gammel 21-02-09, 15:14   #19
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Håper du får en flott feiring! Gratulerer på forskudd!

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 17:48   #20
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Å store alpakke!
Så flink du er?

Har naboen kommet enda da?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.