Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sprekeste mann?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-09, 10:10   #1
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sprekeste mann?

Min mann er en racer på gitar.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:19   #2
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Min mann er sprek, sånn ordentlig sprek altså. Han løper ultraløp - 6-timers og 24-timers. Galskap spør du meg

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 17:32   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Min mann skal heller stille i kategorien "Snilleste mann", han

Er det ikke litt stress å ha en sprek mann, forresten? For sprekheten krever vel en del for opprettholdelse?
Og - viktigere - er det egentlig noen fordeler med å ha en sprek mann (sånn sett bort i fra det åpenbare )?

Gammel 02-02-09, 17:33   #4
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

"tryllestav"

Gammel 03-02-09, 00:04   #5
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Min mann er og kjempe snill.

Gammel 30-01-09, 10:50   #6
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Og min mann er en racer på glasur! (De eneste mesterskapene jeg følger med på er kokke-NM, kokke-VM osv)

Gammel 30-01-09, 11:12   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det at skiløperne skal legge opp er bare et vårtegn det. Jeg er sånn på høsten jeg også. Da skal jeg legge opp syklingen. Gå over til noe annet osv. Så går det noen måneder også er vi i gang med å småtrippe frem mot vår og sykkel igjen.

Åja, jeg er ikke redd for at han legger opp akkurat Sist i går snakket han om et turrenn i Tyskland (bare fylle-tur sikkert..), som han skulle gå neste år dersom det ble satt opp buss herfra..

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Min mann er sprek, sånn ordentlig sprek altså. Han løper ultraløp - 6-timers og 24-timers. Galskap spør du meg

Ja, da er han gal. Da føler jeg plutselig min mann plutselig er en slubbert

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

Hadde vært litt mere stas om han spilte gitar for meg, istedenfor å sovne på sofaen etter en skimaraton. Gitar høres bedre ut

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 14:16   #8
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Hadde vært litt mere stas om han spilte gitar for meg, istedenfor å sovne på sofaen etter en skimaraton. Gitar høres bedre ut

Han sitter ikke akkurat på stua og klimprer for meg, nei. Spillinga foregår enten på dertil egnet øvingslokale, eller på "musikkrommet" vårt med øretelefoner og mixeprogram på pc'n. Spille for meg gjorde han hyppig de første åra vi var sammen, men det blir litt kjedelig med vise-spilling når man helst vil holde på med egenkomponert, Zappa-inspirert spilling med og for likesinnede. Og så er jeg vel ferdigkurtisert nå.

Men det skal han ha, han er flink til å holde på med ungene og oppmuntre deres musikalske interesser. Snuppa har spilt inn flere cd'er, han akkompagnerer villig vekk når hun spiller klarinett eller synger, minstens slagverk-interesse blir behørig oppmuntret, og de sparer nå i fellesskap til ordentlig (digitalt) slagverk - holder ikke med lekeslagverk, må vite.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 15:36   #9
Slettet bruker
Passiv

Standard

Si ikke det. :drømmeprinsen liker blackmetal:

Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 15:45   #10
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg vil heller diskutere hvem sin pappa som er sterkest så det så.
Fordi min pappa er sterkere enn pappaen din.

Gammel 02-02-09, 15:55   #11
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av GeekyGirrrl, her.

Jeg vil heller diskutere hvem sin pappa som er sterkest så det så.
Fordi min pappa er sterkere enn pappaen din.

...men er han sterkere enn mannen din?

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 16:39   #12
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Enkelte har vært veldig flinke og gjort en god jobb med opplæring og opplysning ...

...evt hjernevasking.

Gammel 03-02-09, 14:05   #13
GeekyGirrrl
Nærmer seg

GeekyGirrrl sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 247
GeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smartGeekyGirrrl imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

...men er han sterkere enn mannen din?

Definitivt, jeg er nemlig halvsøstra til pippi.

Gammel 02-02-09, 17:48   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min var ganske sprek til inntil for en uke siden.

Bedriftsfotball er ikke for pyser. Han klarte seg i 10 år, men nå tror jeg at fotballstøvlene er lagt på hylla for godt ..... jeg kan i hvert fall håpe.

Gammel 02-02-09, 17:53   #15
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av AnnKi, her.

Mannen min er ikke sprek, men han er smart.

Hva er best, sprek og dum, eller lat og smart?

To ting på en gang går jo ikke an, vi snakker om menn her

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Min mann skal heller stille i kategorien "Snilleste mann", han

Er det ikke litt stress å ha en sprek mann, forresten? For sprekheten krever vel en del for opprettholdelse?
Og - viktigere - er det egentlig noen fordeler med å ha en sprek mann (sånn sett bort i fra det åpenbare )?

Jo, det er litt stress. I disse tider er det jo 2-4 timer trening hver dag, litt ettersom hvor god tid han har.. Eller; hvor mye tid han prioriterer på ski, fremfor sammen med meg

Han jobber jo hver morgen og ettermiddag, så han har jo full arbeidsdag selv om han går en langtur midt på dagen han da..

Fordeler? Han blir i bedre humør, men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Mannen min var ganske sprek til inntil for en uke siden.

Bedriftsfotball er ikke for pyser. Han klarte seg i 10 år, men nå tror jeg at fotballstøvlene er lagt på hylla for godt ..... jeg kan i hvert fall håpe.

Det er lov å håpe

Gammel 02-02-09, 17:56   #16
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Fordeler? Han blir i bedre humør, men det var kanskje ikke det du tenkte på?

Ø. Nei.

Gammel 02-02-09, 17:57   #17
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ø. Nei.

Jeg får vente til han legger opp, så skal jeg rapportere om det blir noen merkbar nedgang

Gammel 02-02-09, 20:02   #18
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hva er best, sprek og dum, eller lat og smart?

To ting på en gang går jo ikke an, vi snakker om menn her

Øøøømmm, halvsprek og halvsmart?
Jeg ser ikke lat som motsetningen til sprek. Mannen min er ikke sprek, men jeg vil ikke kalle han lat (dog, litt bedagelig anlagt til tider ).

Gammel 02-02-09, 19:43   #19
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke sprek i form av at han trener mye. Men han er mye i aktivitet. Både på jobb og hjemme, så formen er bra.
Handy er han i bøttevis!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-09, 20:20   #20
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Min er definiivt ikke den sprekeste

Men han er flink til å bake og å kjøre maskiner av alle slag. Helst stoore!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:14.