|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"
Det var faktisk første tanken som slo ned i meg og, rokokko.
|
|
|
#42 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Ikke jeg, det står ikke øverst på lista over 'må lese' heller for å si det sånn.
|
|
|
#43 |
|
intro
|
Jeg har lest Trist som faen uten å skjønne noe som helst.
|
|
|
|
#44 |
|
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har ikke lest Ari Behn. Burde jeg? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Nå husker jeg forsåvidt ikke hva den boka jeg har lest heter, det er altså ikke Trist som Faen, men jeg likte den. Faktisk. Det er vel verdt å lese. I hvertfall før man begynner å uttale seg altfor mye om Ari. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Borte
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Han sørger da selv for at man meget vel kan uttale seg om han uten å lese bøkene hans først. Jeg har iallefall ikke inntrykk av at han uttaler seg som forfatter i alle disse oppslagene nå.
|
|
|
#49 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg synes Erlend Loe er søt. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Jeg har lest Entusiasme og raseri. Grei nok. Ble litt overrasket over språket, det var nokså anderledes enn det jeg hadde forestilt meg skulle komme fra den mannen. Boka var til tider underholdende, men den klarte ikke å holde meg skjerpet som leser helt til slutt. Jeg skummet mer og mer de siste 10-20 sidene. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Passiv
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg har hørt Behn selv lese "Trist som faen" på lydbok. Husker ingenting av det og det sier vel sitt. |
|
|
|
#55 |
|
Glamorøs
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Haha, jeg vet ikke! Jeg husker knapt å ha lest den, og siden den er ei tynn lita lefse kan det godt hende jeg leste den stående i bokhandelen. Finner jeg den skal du få låne. Jeg fant forresten ut at jeg har Thunderbolt Kid i bokhylla.
|
|
|
#56 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#57 |
|
Glamorøs
|
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Åh, jeg virkelig haaaatet Doppler! Jeg tror jeg var for nybakt mamma til å like den boka. Jeg syntes hovedpersonen var en egoistisk sutredritt som burde kjølhales og hvertfall ikke behandles med noe som helst tålmodighet. M likte jeg derimot kjempegodt.
|
|
|
#58 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#59 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Apropos mobbing av furustilen - "Erlend Loe er et furubord"Jeg synes det er litt moro jeg, personlig vendetta, forfattere som hetser hverandre i avisen, hansker som kastes. Endelig begynner kunstmiljøet å ta seg opp på nivå med Kristiania bohemen. |
|
|
|
![]() |
|
|