|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg fikk faktisk frysninger av hele Electronicas bidrag, og det var ikke på den gode måten!
|
|
|
|
#2 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Sting.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Sting? Han jeg er bare stolt av å like. Det er representabel voerspiel-musikk.
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg synes musikken til han karen her er dritkul. Det er vel kanskje ikke noe å skrive hjem om. Før synes jeg han var sexy også - vel.. noe har vel endret seg:
|
|
|
#7 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?
Og den som har endret seg er i alle fall ikke han... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg må jo si at jeg føler meg litt småharry når jeg hører på denne fyren på Ipoden. Skrur ned lyden hvis jeg sitter på bussen eller noe ja (Kilde: youtube.com) Erindrer at jeg var styggforelska som 6-7 åring. Ikke rart mora mi ble bekymret for meg. Husker også godt da det var karneval i 2. klasse og jeg kom utkledd som Alice Cooper med skinnjakke og svartsminka øyne mens alle de andre jentene var prinsesser.
2001 - 2005 - 2007 - 2016 Sist redigert av Barbarella : 29-01-09 kl 17:16. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Dimmu Borgir er vel heller ikke akkurat det folk gjetter at jeg hører på og det er ikke det jeg snakket høyest om, men jeg synes det er tøft. (Kilde: youtube.com) )
|
|
|
#10 |
|
The Anti-Walter
Medlem siden: Nov 2008
![]() |
Var jo glimrende da han *enkelt* kunne spille seg selv i "The Wedding Singer" (Kilde: youtube.com) Denne, som var den *eneste* låta som jeg og en av mine beste barndomsvenner kunne enes om at var bra: (Kilde: (Kilde: youtube.com) Denne, som var russetidens store hit, hender det at jeg henter frem fra de støvete delene av musikkarkivet innimellom: (Kilde: (Kilde: youtube.com) Eller denne dama, som holdt en av de første konsertene jeg var på med min nåværende kone: (Kilde: (Kilde: youtube.com) Ellers er det jo musikk man liker som folk ser rart på en etter at man har fortalt det uten at det på langt nær kvalifiserer til at man ikke liker å like den (kanskje snarere tvert om ), f.eks. Jean-Michel Jarre:(Kilde: (Kilde: youtube.com) (Var på konsert i fjor, og om jeg får det som jeg vil, så skal jeg på konsert igjen i år ) |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Fabelaktig
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Eh, jeg er trønder, vokst opp på bygda og har fått min dose med fester på samfunnshuset. (Kilde: youtube.com) ) ) ) Det er litt kult at Hank fra Turboneger er DDE-fan da. ![]() (Kilde: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#12 |
|
Introvert textrovert
|
|
|
|
#14 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?I Glenn Madeiros kategorien for meg. (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) (Kilde: youtube.com) :tydelig ulykkelig forelsket i tenårene:
|
|
|
#15 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Karamell:
|
|
|
|
#16 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Diskotek tiden, åååå mimre.
|
|
|
#17 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#18 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Jeg nikker gjenkjennende til mye av det som blir nevnt her (Spandau Ballet, Freiheit og Billy Idol blant andre. Ja, også Simple Minds-låta -men det er da ikke flaut, vel?).
|
|
|
#19 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvilken sang/artist liker du ikke at du liker?Rick Astley likte jeg også way back, men kan ikke si han er noen favoritt nå.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 29-01-09 kl 19:43. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
|
Jeg tenkte litt det samme når jeg la den inn, men sangen minner meg om litt gode tider. Derfor tenkte jeg at det kunne være gøy å høre litt nyeere sanger som man ikke liker at man liker. Sist redigert av Pelen : 29-01-09 kl 19:44. |
|
|
|
![]() |
|
|