|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Jeg tenkte det samme, daffy; i og med at jeg ikke fant kilden.
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Her står det noe: http://www.helse-bergen.no/nyheter/s...0januar_09.htm |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Jo, men det står ikke spesifikt at Storken skal legges ned og at Føden skal bli sånn og sånn.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Hvis jeg ikke husker feil nå så må KK spare 6 mill.
|
|
|
#6 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Flott, føda i kø. Dette ser eg fram til.
|
|
|
#7 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Nå trenger ikke vi å stresse med å ha ymse barnevakter tilgjengelig for Storebror og Lillebror under fødselen siden far ikke kan være tilstede. Helse Bergen har løst det hele for oss. Så flott av dem. Sist redigert av Éowyn : 31-01-09 kl 14:46. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Stakkars Voss, de kommer til å få altfor mange opp dit. De av oss som føder sakte nok til å rekke det, iallfall.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)
Jeg ser for meg at grafen for antall fedre som ender opp som ufrivillge jordmødre kommer til å stige. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Jeg skjønner at jeg bør begynne å planlegge termin såpasse at det blir en årstid det går an å være på hytten. Derfra er det bare 20 minutter til Voss.
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)
Genialt Egon! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Helt seriøst, hjemmefødsel er et flott alternativ for normale svangerskap og fødsler.
|
|
|
#14 |
|
Unik
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT)Min fødsel heime var rimelig uplanlagt. Men eg hadde jordmor der og ambulansefolka. Men det var rett og slett ikkje tid til å reise avgårde til Haukeland. Ungen ville ut der og då.
|
|
|
#17 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Storken kan bli nedlagt (BT) |
|
|
|
|