Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva skjer?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 01:33   #41
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjer?

Du har nok blitt hacket. Det er typisk hackere å lage seg en bruker som virker ufarlig. Feks "printer".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 23:51   #42
Mistral
Fluctuat nec mergitur

Mistral sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Paris
Mistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populærMistral er populær
Standard

Har spøkelset gitt seg, eller?

Mistral er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 08:46   #43
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Sitter her alene, ingen andre er i huset. Litt tidligere i kveld hørte jeg en rar lyd, og jeg kunne ikke helt høre hvor den kom fra, for tv'n sto på. Syntes det hørtes ut som skriveren, men var usikker. Sjekket skriveren, og den er avslått. Nå kom lyden igjen, og jeg var snar til å skru av lyden på tv'n, og da hørte jeg det var skriveren. Det hørtes ut som den gjorde seg klar til å skrive ut noe.

Hvorfor? Den står jo ikke på!

Vår skrivr gjør sånt iblant.
Det er opprensking i blekket for å forhindre uttørkning.
Men jeg skvatt godt første gang jeg også!

Gammel 08-02-09, 08:46   #44
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Det samme skjer her hos oss. Det som skjer er at den renser inni og gjør sånn at blekkpatronene ikke tørker ut.
Når det er sagt, så er det ganske spennende å høre på alle huslydene egentlig.

Ja. Lese hele trådn først, så slipper jeg å svare på et spørsmål som allerede er besvart.

Gammel 08-02-09, 12:28   #45
Tove
XXX

Tove sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vår skrivr gjør sånt iblant.
Det er opprensking i blekket for å forhindre uttørkning.
Men jeg skvatt godt første gang jeg også!

Når den ikke står på også?

Jeg har ikke hørt noe særlig nå, men trollene lever sitt eget liv her

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:45.