Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I dag drømmer jeg om

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-09, 13:38   #41
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: I dag drømmer jeg om

Barnehageplass til lillebror i storebrors barnehage. Enkelt og greit.

Gammel 10-03-09, 19:10   #42
Skvetten
Passiv

Standard

http://www.cityofmyrtlebeach.com/

Å reise "hjem".

Svar med sitat
Gammel 10-03-09, 19:22   #43
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En god natts søvn.

Gammel 11-03-09, 23:09   #44
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Idag drømmer jeg om

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

At ungene blir friske og at det er vår. :ser for seg utelek, sykling, og tekopp på benk:

Som jeg skulle ha sagt det selv. Jeg ønsker at all snø i byen ble borte på et blunk.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:15   #45
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

At det skal være over.
At han skal slutte.
Å få fred.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-09, 23:27   #46
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ønsker meg et par gullbukser …, siden den lottopremien er så opptatt.

Gammel 14-03-09, 14:42   #47
Skvetten
Passiv

Standard

I dag drømmer jeg om å padle i fjorden med bikkja og kanskje en kjekk mann.

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 14:49   #48
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 41
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

At det skal komme tjukt med folk på visning i dag, og at vi får solgt huset for 200 - 300 000,- over takst på mandag! ....yeah, right!

Gammel 14-03-09, 16:54   #49
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg drømmer om å vinne den viktigste saken i mitt liv. Eller enda bedre - at motparten skal gi seg.

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 17:37   #50
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drømmer om fremtiden, når Peder ca er 3 år.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 17:43   #51
Left
Passiv

Standard

*Vinnerloddet til guniss har gått ut på dato, så i dag vinner jeg
*Å få ferdig bacheloroppgaven min FØR tiden, slik at jeg kan kose meg med siste praksis.
At vi får et ok sted å bo når vi flytter.
At jobben jeg har fått svarer til forventningene.
At jeg klarer å gjøre det som er forventet av meg i forhold til jobb
(tenk om jeg ikke ser viktige tegn, og noen dør?!)
*At storebror får det fint når han begynner på skolen.
*At lillebror finner seg til rette med ny barnehage.

Jeg kunne fortsatt et stykke til, men avslutter her nå tror jeg - det oppsummerer ganske greit.

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 17:59   #52
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

I dag drømmer jeg om neste lørdag. Da legger mannen skiene på hylla inntil videre. Påstår han. Jeg drømmer om at det er sant

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:42   #53
PappaPapp
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
PappaPapp har et hav av muligheter foran seg
Standard

Lønn og penger...

PappaPapp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:52   #54
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Overskudd.

Og den derre lottogevinsten....

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-09, 09:55   #55
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg drømmer også om lønn som kommer i dag. Men jeg drømmer om at det faktisk er mer igjen på kontoen når alt er betalt! Kanskje vant jeg på Extra tirsdag? Siden jeg leverte inn på Værdaln, mener jeg.

Gammel 20-03-09, 19:01   #56
Skvetten
Passiv

Standard

At verden kan vise seg fra sin beste side for alle de jeg bryr meg om denne helgen.

Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:03   #57
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-03-09, 19:08   #58
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hva drømmer du om, Sitron?

Gammel 20-03-09, 19:08   #59
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg bryr meg om deg altså (tør ikke annet). :storsinnet:

Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:54   #60
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

I dag drømmer jeg om vår og om at vi skal få brev fra skatteetaten i morgen om at vi får penger igjen på skatten.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.