Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-02-09, 15:46   #41
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)

Er alene med en treåring og fire femåringer som ikke vil være venner. Drikker kaffe og har en astma jeg tappert prøver å få kontroll på.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:51   #42
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nydusjet etter å ha trent, sitter i sofaen med laptopen i fanget og Poden, som spiller Lego Star Wars, ved siden av. Han spør stadig om hvordan ting er i filmen(e) i forhold til i spillet, og jeg forklarer litt halvhjertet mens jeg prøver å lese FP samtidig. Sitter og vurderer om jeg skal begynne å lage mat eller blogge først.

Gammel 08-02-09, 15:55   #43
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kommer ikke inn på jobbmailen og tar det som et tegn på at jeg ikke skal jobbe i ettermiddag.
Også rydder jeg litt innimellom og skal snart lage mat (fajitas).

Gammel 08-02-09, 15:56   #44
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du skal selvfølgelig blogge, Skilpadda. Ærlig talt.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:56   #45
Fia
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2006
Fia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Største jenta ser på tegnefilm, minste er på besøk hos sin tante, jeg sitter i en godstol med pc og en kopp deilig kaffe.

Fia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 15:57   #46
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har klipt stoff til et barneskjørt ( ), koker fruktsuppe (Toro, selvfølgelig ) og skal til å iføre meg joggeantrekk.

Gammel 08-02-09, 16:05   #47
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Venter på at potetene skal bli kokt så er middagen klar.

Og jeg sitter og irriterer meg over at jeg må ut å selge LODD på døra til folk i ettermiddag

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:13   #48
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Akkurat kommet hjem etter å ha vært sammen med mine 2 gutter hele dagen. Nå irriterer jeg meg fortsatt over hvor frekke folk kan være. Noen har nemlig tatt kameraet mitt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:20   #49
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Du skal selvfølgelig blogge, Skilpadda. Ærlig talt.

Det var det jeg også kom frem til, ja. Men skal jeg lage mat.

Gammel 08-02-09, 16:23   #50
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sitter i sofaen og leser til eksamen mens resten av familien er ute og har et liv. Dette er gørrkjedelig og dumt og slemt og unødvendig og alt mulig.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 16:24   #51
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Minstejenta på 8 år og jeg har vært på Vinterfestival her i byen. Vi har akt på akebrett fra festningen og ned sammen med søsteren min. Kjempemorsomt.

Nå står kalkunbryst i ovnen og eldstejenta har skrelt poteter og skivet dem til jeg skal fløtegratinere. Så nå skal vi ha litt morsdag.

Gubben pakker. Han skal reise i natt til Rogaland. Blir der til fredag. Gruer meg til det, fordi jeg sliter veldig med energien om dagen. Men det må gå.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:36   #52
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skriver sql-spørringer. :morro:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:38   #53
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har vært på ski mens knerten var i barnepassen i bakken. Win-win for alle.

Nå skal vi spise pølser med lompe.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:38   #54
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Drikker proteinshake og spiser appelsin. Vært ute i mange timer med bål og kos. Naboen, svigers, pappas kone, egne og andres unger har kosa seg med kaffe, pølser og bananbrød på verandaen vår. Nå er bålet slukket og mørket kommer, så nå kommer nok ungeskokken inn snart også.

Gammel 08-02-09, 17:46   #55
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært på middag hos mamma og pappa. Kjenner at formen er nedadgående. Skal egentlig ut å gå tur idag men vet ikke det helt, håper ikke jeg får omgangssyken heller.
Også skal jeg laste ned ny msn.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 17:48   #56
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kom nettopp hjem fra hytta. Mannen dro rett på jobb, minstemor ser på tv og eldstejenta øver på klarinetten. Jeg sitter her med en kopp kaffe og venter på at sekkene med klær fra helgas hyttetur skal pakke seg opp selv

Gammel 08-02-09, 19:15   #57
Skvetten
Passiv

Standard

Slapper av i sofaen med middagen i fanget og laptopen på bordet foran meg. Alenehjemmemamma i dag også.

Svar med sitat
Gammel 08-02-09, 19:26   #58
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Innom her før jeg legger febersyk sønn. Har akkurat fortært rester av gårsdagens middag etter en ettermiddagstur på ski med svigerinna mi.

Gammel 08-02-09, 19:31   #59
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har akkurat lagt ungene, og er på vei for å finne frem sjokoladen. Venter på Himmelblå.

Gammel 08-02-09, 19:32   #60
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Har akkurat fått 4-åring i seng, etter en livfull dag. 1-åringen sovnet midt i Barne-TV.
Nå prøver jeg intenst å bestemme meg for om jeg skal stryke klær,
eller bare strikke og spise skrot hele kvelden
Eller lese meg opp på ryggundersøkelse til veiledning på tirsdag

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:35.