|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Er alene med en treåring og fire femåringer som ikke vil være venner. Drikker kaffe og har en astma jeg tappert prøver å få kontroll på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg er nydusjet etter å ha trent, sitter i sofaen med laptopen i fanget og Poden, som spiller Lego Star Wars, ved siden av. Han spør stadig om hvordan ting er i filmen(e) i forhold til i spillet, og jeg forklarer litt halvhjertet mens jeg prøver å lese FP samtidig.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg kommer ikke inn på jobbmailen og tar det som et tegn på at jeg ikke skal jobbe i ettermiddag.
![]() |
#44 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Du skal selvfølgelig blogge, Skilpadda. Ærlig talt.
![]() |
#45 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Største jenta ser på tegnefilm, minste er på besøk hos sin tante, jeg sitter i en godstol med pc og en kopp deilig kaffe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
intro
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har klipt stoff til et barneskjørt (
![]() |
![]() |
#48 |
Drømmer
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Akkurat kommet hjem etter å ha vært sammen med mine 2 gutter hele dagen. Nå irriterer jeg meg fortsatt over hvor frekke folk kan være. Noen har nemlig tatt kameraet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)
Det var det jeg også kom frem til, ja.
![]() |
#51 |
Pauset
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Minstejenta på 8 år og jeg har vært på Vinterfestival her i byen. Vi har akt på akebrett fra festningen og ned sammen med søsteren min. Kjempemorsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Vi har vært på ski mens knerten var i barnepassen i bakken. Win-win for alle.
![]() |
#54 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Drikker proteinshake og spiser appelsin. Vært ute i mange timer med bål og kos. Naboen, svigers, pappas kone, egne og andres unger har kosa seg med kaffe, pølser og bananbrød på verandaen vår. Nå er bålet slukket og mørket kommer, så nå kommer nok ungeskokken inn snart også.
![]() |
#55 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Jeg har vært på middag hos mamma og pappa. Kjenner at formen er nedadgående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Vi kom nettopp hjem fra hytta. Mannen dro rett på jobb, minstemor ser på tv og eldstejenta øver på klarinetten. Jeg sitter her med en kopp kaffe og venter på at sekkene med klær fra helgas hyttetur skal pakke seg opp selv
![]() |
#57 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Slapper av i sofaen med middagen i fanget og laptopen på bordet foran meg. Alenehjemmemamma i dag også. |
![]() |
![]() |
#58 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Innom her før jeg legger febersyk sønn. Har akkurat fortært rester av gårsdagens middag etter en ettermiddagstur på ski med svigerinna mi.
![]() |
#60 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva gjør du nå? (Bortsett fra å sitte her)Har akkurat fått 4-åring i seng, etter en livfull dag. 1-åringen sovnet midt i Barne-TV.
![]() |
|
|