|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
| Se resultatene: Hvilket utstyr har du liggende i bilen vinterstid? | |||
| Isskrape |
|
112 | 98,25% |
| Snøbørste |
|
95 | 83,33% |
| Kjetting |
|
13 | 11,40% |
| Snøsokker |
|
2 | 1,75% |
| Slepetau |
|
30 | 26,32% |
| Sandsekk |
|
4 | 3,51% |
| Spade |
|
20 | 17,54% |
| Dekk-klister |
|
4 | 3,51% |
| Neglefil |
|
9 | 7,89% |
| Annet |
|
43 | 37,72% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Is-skrape og kost. Noe mer ser vi ikke behov for å ha til daglig bruk.
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?
Du mener feilkobling? Vi driver da ikke med denslags! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hehe, nei...jeg tenkte ikke på det.
|
|
|
#4 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Vi har skrape, kost, låsspray, refleksvester og sånt, slepetau, jekkestropper, startkabler, hodelykt, olje, bremsevæske, VD40 (rustløseroljespraygreie), tykt tørkepapir, ekstra pærer, reservehjul, hjulkryss og jekk.
|
|
|
#5 |
|
superbruker
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Det kom en god del mer enn 25 cm snø igår.
|
|
|
#6 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Jeg burde sikkert hatt mer utstyr; kjetting og slepetau bla.a, men jeg trenger mer plass i bilen (gjerne minibuss/12seter hvor eg kan ta ut 2 seter, og med GOD bagasjeplass) før jeg kan fylle den opp mer.
|
|
|
#7 |
|
Hvor er hengekøyen!?
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Iskrape, snøbørste, slepetau, samt litt verktøy (i tillegg til det som hører med til reservehjulsverktøyet.).
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Isskrape og kost, åsså sånn gul vest
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Isskrape har jeg, samt mobiltelefoner. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Isskrape,snøbørste,førstehjelpsutstyr,slepetau og startkabler.
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Vi har skrape og kost i bilen til vanlig. Skal vi over fjellet har vi som regel med en spade og godt med klær.
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Jeg har alltid isskrape, olje, refleksvest og kabel til å koble til pc'en for å se hva bilen prøver å si for noe rart. |
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Isskrape og kost. Jeg har skrapt min siste rute med CD-cover. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Isskrape, snøbørste, startkabler, spade, slepetau, refleksvest, lue,skjerf,vanter, varmedress,speidertepper, førstehjelpskrin. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Åja, jeg har førstehjelpssaker. Og noen tepper. Og en snowracer. Og en frakk, så vidt jeg husker. Og sikkert førti kroner i pant. Og matrester. For ikke å snakke om haugen med småbiler. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
heimføing
|
Tok en titt i bagasjerommet idag, og der lå det en fiskestang (!), en fleecejakke og startkabler (brukt kun én gang - bank i bordet). |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Isskrape.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Lommelykt (som sjekkes ved jevne mellomrom), hansker og lue... Litt motorolje, litt verktøy (inkl. latmannsarm... ikke alltid dekk er så lett å løsne..) |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Curses. Lommelykt ja! Og tepper for tusan. Ser ut til at jeg må oppdatere inventarlista mi.
|
|
|
|
#20 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilket utstyr har du liggende i bilen?Jeg har et norsk skademeldingsskjema.
|
![]() |
|
|