|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
hullteppe
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Jeg slutter her og sletter derfor alle mine 21 innlegg |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Mammas familie er plaget med seboreisk eksem (flassaktig og med voldsom kløe) i hodebunnen, og jeg har det litt i perioder. Prat med legen din, så kanskje du får resept på noe som kan hjelpe. Mamma får noe som heter Betnovat, - tyntflytende legemiddel osom smøres i hodebunnen. Hjelper veldig!
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Jeg fikser ikke shampooer med tjæretendenser... Husker jeg måtte bruke sånne ting når jeg var liten. Grusom lukt! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Jeg bor sammen med en som tåler særdeles få produkter i hodet. Han bruker Head&Shoulders om ham må handle selv, men har over noen år gått mer og mer over på min All Soft (som jeg alltid har på litersflasker), og den tåler han. Han skrøt for øvrig også av den der sensitivsaken fra SP da jeg ga ham en sånn i fjor en gang. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Aug 2010
![]() |
Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Du får kjøpt en hos frisøren. Million dollar hair tror jeg den heter. Den er for barn. Sensitive.. Min mann bruker den, og er kvitt plager i hodebunnen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2010
![]() |
Sv: Shampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Hei. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Sjampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Redken er det eneste som funker på meg. Akkurat nå er det helt krise, for det er ingen som forhandler redken her hvor jeg bor.
|
|
|
#8 |
|
Psoriasis Ekspert
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Sjampo å anbefale til hodebunn med psoriasis?Dette er en gammel post, men jeg vil svare på den allikevel for andre som lurer på dette med Psoriasis i hodebunnen. Dette blir verre på vinteren når luften er tørr og vi har på oss luer og hatter for å holde varmen. |
|
|
|
![]() |
|
|