Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg ditt drømmekjøkken

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-09, 19:58   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt drømmekjøkken

Vi har Nettoline kjøkken. Synes det er veldig fint egentlig!
Men akkurat nå kunne jeg tenkte meg hvitt kjøkken. Jeg er sånn som skifter smak hver 3.-4. år.

Det jeg liker med vårt kjøkken er plassen. Både plassen å bevege seg på, benkplass og alle de 22 skuffene mine!
Samt at det er ganske luftig. Jeg hadde nok ikke valgt et mørkt kjøkken, hadde det sist gang og blir fortere lei det enn lyst tror jeg.

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 23-02-09 kl 20:06.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 21:00   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Vi har Nettoline kjøkken. Synes det er veldig fint egentlig!
Men akkurat nå kunne jeg tenkte meg hvitt kjøkken. Jeg er sånn som skifter smak hver 3.-4. år.

Det jeg liker med vårt kjøkken er plassen. Både plassen å bevege seg på, benkplass og alle de 22 skuffene mine!
Samt at det er ganske luftig. Jeg hadde nok ikke valgt et mørkt kjøkken, hadde det sist gang og blir fortere lei det enn lyst tror jeg.

Det er nesten nøyaktig slik vi har vurdert å bygge om vårt. Må slå ned en vegg for å få den barløsningen, og vinduet er der som kjøkkenvifta deres er, men ellers er det veldig likt.

Hvordan fungerer det i hverdagen? Bruker dere baren? Er det upraktisk å ha vannet så langt fra spisebordet?

Gammel 24-02-09, 21:06   #3
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det er nesten nøyaktig slik vi har vurdert å bygge om vårt. Må slå ned en vegg for å få den barløsningen, og vinduet er der som kjøkkenvifta deres er, men ellers er det veldig likt.

Hvordan fungerer det i hverdagen? Bruker dere baren? Er det upraktisk å ha vannet så langt fra spisebordet?

Det fungerer utmerket synes jeg! God plass å bevege seg på, men samtidig et godt arbeidskjøkken. Har aldri tenkt at det er langt fra bord til vask? Vi bruker barløsningen en del ja. Hannah sitter der en del og gjør ting som Peder helst ikke skal være med på (perler, puslespill, smålego), samt at hun spiser der av og til. Jeg og mannen spiser nesten alltid der i helgene, mens vi ser litt tv.

Gammel 23-02-09, 20:05   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Kunne tenkt meg hvitt i kombinasjon med valnøtt benkplate, noe alà dette:

Gammel 23-02-09, 20:24   #5
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Må få tatt bilde jeg nå...
:treig i avtrekkern:

Gammel 23-02-09, 20:35   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker veldig mye av kjøkken egentlig, kjenner jeg. Drømmekjøkkenet mitt er nok ikke det mest tradisjonelle, men flere her har sett det før. Nemlig LaBangas gamle kjøkken. Rødt høyglans og optimalt sett industribelegg på gulvet også. (Det husker jeg ikke om LaBanga hadde)

Masser av skuffer er også alfa og omega.

Gammel 23-02-09, 20:42   #7
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

LaBangas knallrøde er min favoritt også. De hadde linoleum på gulvet.
Håper å få råd til å fornye kjøkkenet mitt til neste år, det er delvis fra 1955 og delvis fra 1978 salig blanding.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 21:16   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

guniss: Fint kjøkken dere har. Liker det at skapene står på benken om du skjønner. Kult med den varianten med mørkt tre langs veggen også.

Gammel 24-02-09, 00:05   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Her er mitt kjøkken, som også foreløpig er mitt drømmekjøkken

Tatt fra stuesiden. Spisebord til høyre og hall til venstre. Og så kan dere skimte min KA borti hjørnet der..

Gammel 24-02-09, 00:07   #10
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Her er inni kjøkkenkroken. Det er ikke så stort men føler vi har nok skapplass foreløpig i alle fall
Er veldig glad i benkeplaten vår som er i kompositt.

Gammel 24-02-09, 00:09   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Og så har vi spisebordet. Ser jo hjørnet av benkeutstikket i bildet her sånn for orienteringens skyld.
Jeg som har tatt bildene altså!
Ser også peisen i hjørnet der, og så kan man skimte peisen på stua og. Den er i en større utgave av kjøkkenpeisen. Bildet av dråpen er det mannen som har tatt for noen år siden.

Gammel 24-02-09, 10:10   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

KJempefin leilighet, mjau! - Og den parketten? Me like!

Gammel 24-02-09, 09:47   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Wow! Stilig leilighet dere har Mjau!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 18:16   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Her.

Fryktelig upraktisk, helt sikkert, men akk så deilig.

Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 20:16   #15
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Her.

Fryktelig upraktisk, helt sikkert, men akk så deilig.

Eller dette for de dristige:

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 21:16   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Dritkult
Ikek noe som hadde funket for oss nå, men helt klart dritkult.

Gammel 25-02-09, 21:34   #17
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Så fine kjøkken dere har

Vi har kjøkken fra ikea, liker godt kjøkkenet men skulle ønske det var større.

Gammel 25-02-09, 21:43   #18
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kometkameratene -vi vil teste, vi vil ....

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 13:12   #19
Meta
Heldig

Meta sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Huff, jeg synes ikke dette er noe pent. Det minner meg om et storkjøkken eller noe. Vet ikke, det blir bare ikke koselig nok for meg.

Gammel 26-02-09, 21:27   #20
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Meta, her.

Huff, jeg synes ikke dette er noe pent. Det minner meg om et storkjøkken eller noe. Vet ikke, det blir bare ikke koselig nok for meg.

Jeg synes det er stilig og dristig, men ikke særlig hjemmekoselig eller brukbart for trange leiligheter eller små hus.

Og så er det definitivt noe annet enn et tradisjonelt kjøkken.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.