Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hjemmeran - føler du deg trygg?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 23:00   #1
Lita
Passiv

Standard

Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Det har jeg *helt alvorlig*
Men det har med noe annet å gjøre ..
Føler meg trygg slik.

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Balltre er ikke under senga, men på soverommet ja.

Balltre har vi, men ikke ment til det formålet. Tror dessuten ingen finner frem uti skogen her :velger å tro det:

Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:01   #2
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, jeg føler meg ikke noe mer utrygg enn til vanlig.
Jeg låser alltid døra, og vil nå kanskje være mer skeptisk om det plutselig ringer på døra sent en kveld.
Heldigvis har vi vindu vi kan se ut av før vi låser opp.

Men, med tanke på "bemidling" føler jeg vi er veldig trygge altså.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-09, 23:57   #3
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Med 3 store hunder føler jeg meg alltid trygg. Men jeg er ikke helt sikker på om de ikke ville stukket av hvis det skulle skje noe.

Gammel 19-02-09, 00:16   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Med 3 store hunder føler jeg meg alltid trygg. Men jeg er ikke helt sikker på om de ikke ville stukket av hvis det skulle skje noe.

Du kan være trygg på at jeg ikke gjør innbrudd hos deg ihvertfall. røveråfinnehundeskrekkkurs:

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:46   #5
Canelia
Nybegynner

Canelia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Canelia har et hav av muligheter foran seg
Standard

Har heldigvis alarm.Men den er jo ikke på så lenge vi er hjemme på dagtid. Har sikkerthetslåser på ytterdøra. Bor i et tettbygd borettslag, så føler meg ganske så trygg...

Canelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 19:53   #6
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg åpner ikke opp for uanmeldte besøk med mindre de ringer på til dama under samtidig. Da rekker hun stortsett bort til utgangsdøra før meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-09, 20:21   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Vi ble faktisk ranet i sommer - mens vi sov. Ingen av oss hørte noe, og vi er sju stykker i familien... Ranerne gikk inn verandadøra, og tok det de fant i den etasjen - laptop, to mobiltelefoner og et kamera - og sykkelen til datter'n vår som sto i uthuset (vi har mange sykler, men de tok bare den).

Ganske creepy å komme ned om morgenen, de hadde ikke rotet rundt eller noe sånt så det tok litt tid før vi skjønte at vi hadde blitt ranet. "Hvor er pc'n" og "Hvor er telefonen min?" kom etterhvert... Politiet kom raskt da vi ringte og de kunne fortelle at flere i vårt stråk hadde hatt innbrudd samme natt.

Er egentlig ikke blitt redd etter det som hendte, men liker meg igrunn best når mannen min er hjemme... Må tåle å være en del alene da, siden han jobber nattevakter ganske ofte.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.