|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?
Balltre har vi, men ikke ment til det formålet. Tror dessuten ingen finner frem uti skogen her :velger å tro det: |
|
|
|
#2 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?Tja, jeg føler meg ikke noe mer utrygg enn til vanlig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?Med 3 store hunder føler jeg meg alltid trygg. Men jeg er ikke helt sikker på om de ikke ville stukket av hvis det skulle skje noe.
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?
Du kan være trygg på at jeg ikke gjør innbrudd hos deg ihvertfall.
|
|
|
#5 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?Har heldigvis alarm.Men den er jo ikke på så lenge vi er hjemme på dagtid. Har sikkerthetslåser på ytterdøra. Bor i et tettbygd borettslag, så føler meg ganske så trygg... |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hjemmeran - føler du deg trygg?Vi ble faktisk ranet i sommer - mens vi sov. Ingen av oss hørte noe, og vi er sju stykker i familien... Ranerne gikk inn verandadøra, og tok det de fant i den etasjen - laptop, to mobiltelefoner og et kamera - og sykkelen til datter'n vår som sto i uthuset (vi har mange sykler, men de tok bare den).
|
![]() |
|
|