|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Quiet, please
|
![]() Mannen min kaller meg ofte Majsa, for navnet mitt ligner litt, derfor var det det første jeg kom på. Har brukt nicket siden jeg registrerte meg på SG i 2003.
![]() |
#43 |
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Borte
|
![]() Da Vesla var baby kalte jeg henne Kasia. Det er antakelig derfor det er det som nicket mitt. Også er det litt kult når noen blir sinte på meg og sier at jeg ikke kan verken lese eller skrive, mens de selv kaller meg konsekvent for Kaisa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Aktiv
![]() |
![]() nicket mittHmm mange fine historier bak nickene, jeg valgte veldig praktisk jeg; nick av bokstaver som er i startposisjonen eller veldig enkle å nå når man bruker touchmetoden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Fola Blakken
|
![]() Jeg registrerte meg på SM som nolo, en slags forkortning av no logo. Jeg skulle jo bare lese og kommentere litt mens jeg deppet og var kvalm. Særlig
![]() |
![]() |
#48 |
Like blid!
![]() Da jeg skulle registrere meg på SG var ikke Sanne ledig så det ble Sannemor. Jeg blir ofte kalt Sanne og kaller meg det selv av og til. Heter Susanne |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Min mann er mangeårig SciFi-fan, og Muad'Dib er hovedpersonen i Dune-bøkene. Har haft navnet som opdrætternavn dengang vi avlede katte, og har brukt det siden som nettnick. Vanens magt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Jeg var prikk lik Tjorven som liten, så kallenavnet har alltid hengt ved meg.
![]() |
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Det er kallenavnet mitt å årstallet jeg er født i ikke så veldig oppfinnsomt |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Ekvilist
|
![]() m@msen fant jeg på da jeg på i begynnelsen av min "forumkarriere". (En karriere som er ganske kort.) Angrer på nicket nå, men har møtt en viss motstand når jeg har foreslått å bytte. Ble inspirert av hun....mamsén og liggegutt i den julekalenderserien. Blåfjell eller noe sånt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
...
![]()
Siden du ikke kan stave navnet riktig så tviler jeg på du har vært med. På den annen side...
![]() |
#57 |
© All rights reserved
|
![]()
Nei, nei, nei - på ingen måte!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|