Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den store Grand Prix-tråden

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-09, 20:19   #41
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store Grand Prix-tråden

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åh! Er det i kveld jeg får høre goodfeel-låta til Tone?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Ja, jeg leste på VG-nett at hun ikke kunne bruke den hun egentlig hadde tenkt fordi den var så trang at hun hadde problemer med å puste. Alt jeg får med meg.

Og VG lurer på hvorfor opplaget raser? :uff:

Gammel 21-02-09, 20:19   #42
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Han er minner meg om en annen artist, men jeg kommer ikke på hvem.

Han minner om agenten i Matrix.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:19   #43
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Hah. Tone har spist for mange fastelavnsboller.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:20   #44
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Og VG lurer på hvorfor opplaget raser? :uff:

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:20   #45
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes også at Tone er ei flott berte.

Men det ligger liksom i kortene at hun skal vinne da. Låta på rotasjon på flere radiostasjoner,daglige innslag i VM-studio samt at hun skal avslutte hele showet.

Gammel 21-02-09, 20:20   #46
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker Per !

Gammel 21-02-09, 20:22   #47
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg liker Per !

Per er fin.

Gammel 21-02-09, 20:22   #48
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 222
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tone skal ikke vinne! :trasse: Alexander skal.

Gammel 21-02-09, 20:22   #49
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi er straks klar med juksepizza. Kjøpebunn kan aldri bli så tjukk som mamma sin enorme. Er det et tegn på at man er gammel når man ser MGP?

Jeg syns for øvrig låt nr 1 har tatt seg opp siden jeg hørte den første gang.

Gammel 21-02-09, 20:22   #50
Hønni

Hønni sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:grøss:

Guttene synes jentene er søte og at låten er kul.
Jaja, jeg får jobbe videre med utdannelsen deres.

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:23   #51
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Men det ligger liksom i kortene at hun skal vinne da. Låta på rotasjon på flere radiostasjoner,daglige innslag i VM-studio samt at hun skal avslutte hele showet.

Jeg trodde de ikke hadde lov til å spille deltakerlåter på radio/tv på forhånd, jeg? Eller var det bare slik før? Eller gjelder dette bare vinnerlåter før den internasjonale finalen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:23   #52
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Den der er grusom.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:23   #53
*TB*
Superduperaktiv

*TB* sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
*TB* er populær*TB* er populær*TB* er populær
Standard

Jeg liker ikke de wannabe Spice Girls'ene.

*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:23   #54
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg synes faktisk Tone er flott jeg.
Om jeg hadde hatt den kroppen skulle jeg pinadø gått i topp jeg og.

Jeg syns også Tone er råflott.
Med den kroppen kunne hun godt gått naken for min del.
Hun ser ikke tacky ut i kort kjole, for hun er så skjønn!

Sist redigert av Avatar : 21-02-09 kl 20:30.
Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:24   #55
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Jeg tror disse kan vinne i europa.
Lekre damer.

Gammel 21-02-09, 20:24   #56
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

Jeg trodde de ikke hadde lov til å spille deltakerlåter på radio/tv på forhånd, jeg? Eller var det bare slik før? Eller gjelder dette bare vinnerlåter før den internasjonale finalen?

Det var nok før ja.

Gammel 21-02-09, 20:25   #57
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg tror disse kan vinne i europa.
Lekre damer.

Jepp. De får nok alle stemmene fra østblokklandene.

Gammel 21-02-09, 20:25   #58
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Forferdelig. Det var da også noe å komme opp med 10 år etter Spice Girls' glanstid.

Gammel 21-02-09, 20:25   #59
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det flere enn jeg som har lyst til å synge "ooh, aaah, just a little bit"? Fortsatt, bedre enn det som har vært før. Interessant nok.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 20:25   #60
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg syns også Tone er råflott.
Med den kroppen kunne hun godt naken for min del.
Hun ser ikke tacky ut i kort kjole, for hun er så skjønn!

Eg likte henne bedre før då ho var naturleg og ikkje poserte i alle samanhengar.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.