|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Nettvenner?Jeg har mange venner jeg har blitt kjent med på nett, og som jeg omtaler som venner uten prefikset nett. Og jeg føler vennskap med mange jeg (ennå) ikke har møtt. FP er en god ting.
|
|
|
|
#42 |
|
Borte
|
Sv: Nettvenner?Jeg har ikke hatt uvenner siden jeg var 12 tror jeg, og å føle uvennskap med en forumbruker har jeg til gode. Det er brukere jeg syns har en lite tiltalende væremåte, men jeg ser ikke på det som uvennskap. Derimot så ser jeg på de brukerne jeg finner tiltalende som potensielle vennskap. Jeg er glad i mange av FP-brukerne som jeg ser på som venner. Mange har jeg møtt, mange har jeg ikke møtt.
|
|
|
#43 |
|
Leser
|
Sv: Nettvenner?Det er folk jeg liker på nett, de kan jeg bli venner med for jeg velger å ha kontakt med dem. Det er folk jeg ikke liker på nett, de kan jeg ikke bli uvenner med for jeg velger å ikke ha kontakt med dem.
|
|
|
#44 |
|
Eklektisk
|
Sv: Nettvenner?Jeg synest det er vanskelig å finne ut hvordan folk på nett egentlig er. Det er lett å like og bli sjarmert av de som skriver bra, men det betyr ikke at kløner er mindre interessante/fantastiske/feiende flotte mennesker. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nettvenner?Har mange jeg liker her og egentlig ingen jeg kan si jeg misliker. Jeg synes det er flott med nettvenner, er mindre tidkrevende enn RL-vennskap.
|
|
|
#46 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nettvenner?Jeg har vel ingen direkte nettvenner og omtaler heller ingen av dere som venner. Heller folk jeg henger rundt med. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Skal rømme
|
Sv: Nettvenner?For meg er det lett å få nettvenner, men det er dessverre også lett å miste dem. Ikke som at man har blitt uvenner, men at livet går videre, man har kanskje ikke så mye tid å bruke på internett og chatting i en periode, livene endrer seg fra hverandre.
|
|
|
#48 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Nettvenner?Jeg har på en måte mange nettvenner synes jeg, samtidig har jeg jo møtt de fleste av den i rl nå. Så da er de jo litt rl-venner og. Men i og med det er en fysisk avstand så blir det mest kontakt over nett.
|
|
|
#49 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nettvenner?Jeg har vært på nett i årevis, også på fora hvor jeg har hengt med de samme folka i lange tider. Likevel vil jeg ikke karakterisere noen av dem som venner selv om jeg opplever veldig god kontakt med noen få. De kan kanskje kvalifisere til betegnelsen potensielle venner, dvs. hadde jeg hatt "tilgang" på dem i RL hadde et par, tre stykker sannsynligvis blitt vennene mine. Med mindre de hadde vist fram mindre attraktive sider som ikke var så synlige/påfallende i cyberverden. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Nettvenner?
Nja, jeg vet nå ikke det. Jeg vet i hvert fall om en felles nettuvenn vi hadde før, Vims, som i hvert fall jeg aldri, aldri, aldri kunne ha blitt venner med IRL.
|
|
|
#52 |
|
"De"
|
Sv: Nettvenner?
Hehe. Ingen regel uten unntak.
|
![]() |
|