|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Den ene eksen min sluttet jeg å være glad i lenge før jeg dumpet ham. Jeg har ikke engang vurdert å være glad i ham etter det.
|
|
|
#2 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?
Så du har sluttet å være glad i noen én gang.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?[
Tror jeg husker ham, ja. Det er vel neppe ham du skal oppsøke i helgen, antar jeg. |
|
|
|
#4 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Nå er jeg litt lei av å tenke på dette og er ganske sulten. Men nå er jeg liksom i gang.
|
|
|
#6 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg er jo bare for kjærlighet, blomster og fred og sånn, så slike sleivete kommentarer lar jeg bare passere.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?Hvis jeg og mannen min skilte oss så kom jeg nok alltid til å bry meg om han på en eller annen måte. Jeg har vært sammen med fyren i nesten 20 år, over halve livet mitt og vi har to barn sammen. Han måtte gjøre noe grusomt mot meg eller ungene for at jeg ikke ville bry meg mer om han. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Sidestiller dere "glad i" og "å bry seg om"?
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg sidestiller ikke de to, tror jeg, men glad i må nødvendigvis inneholde begge deler. Jeg kan godt bry meg om min gamle nabo og stille opp for henne og bekymre meg om hennes situasjon, men er ikke glad i henne for det. Glad i er et veldig nært begrep for meg. |
|
|
|
#11 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?Noen mennesker har en evne til å drepe de følelsene man har hatt for de....
|
|
|
#12 |
|
Har ikke tittel
Sv: Slutter man å være glad i noen?Selvsagt kan man slutte å være glad i noen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Har ikke tittel
Det har jeg heller ikke påstått. Men det går selvsagt an å slutte å være glad i noen. Det var det som var poenget mitt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg vet faktisk ikke helt jeg. En eks jeg har, vi var sammen i 4 år for 17 år siden gjorde noe veldig utilgivelig da det ble slutt. I begynnelsen nesten hatet jeg han, og mente vel selv at jeg hadde sluttet å være glad i han. Men når skuffelsen over sviket var over, og han noen år senere tok kontakt for å beklage det som skjedde, så kjente jeg jo det at jeg fortsatt var glad i han og ønsket han alt godt. Og det er jeg den dag i dag.
|
|
|
#16 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Slutter man å være glad i noen?Som nevnt i min andre tråd så forteller min mor meg at jeg tar feil, så dere må ikke høre på meg. Hør på Jane, for eksempel.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Dette er vel også et eksistensielt, filosofisk spørsmål som det er umulig å finne helt sikkert svar på også, kanskje? Ihvertfall ingen fasit. |
|
|
|
#18 |
|
Guardian of the galaxy
|
Selvsagt kommer jeg ikke til å finne noe svar. Det er vel umulig.
|
|
|
#19 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg slutter aldri å ha følelser for folk som har vært meg nær, men om jeg kan bruke uttrykket "glad i" vet jeg ikke.
|
|
|
|
#20 |
|
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Slutter man å være glad i noen?Jeg er litt der Kirsebær er. Jeg tror ikke at kjærlighet slutter å eksistere. Det er som jeg lærte om energi; den er konstant. den kan deles, sendes videre, og kun forsterkes.
|
![]() |
|
|