Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

En venn er klar for å finnne en kjæreste

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 23:26   #1
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: En venn er klar for å finnne en kjæreste

Jeg hadde gitt opp menn jeg. Hadde så og si bestemt meg for å bli lesbisk siden hankjønnet hadde presentert den ene skuffelsen etter den andre, så jeg brukte tiden min på nerdete pc aktiviteter og der traff jeg Mett gitt. Så mye for min lesbiske tilværelse.

Så pc er et alternativ altså. Selv om jeg ikke akkurat var på et nettsted med amortendenser. Det var mer plaff og bang, men det fungerte.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:26   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Nå har jo tråden for lengst sklidd ut, uten at jeg egentlig føler at jeg har plukket opp noen nye tips.
Jeg er vel på mange måter som kompisen din, men føler ikke at nettsjekkesteder er greia akkurat.
Jeg har hele tiden tenkt at når det blir riktig så vil det dukke opp noen, men så langt har det ikke skjedd.

Jeg tror tråden egentlig var en "finn dame til Kirsebærs kompis"-tråd, og det pågår for fullt fortsatt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:30   #3
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg tror tråden egentlig var en "finn dame til Kirsebærs kompis"-tråd, og det pågår for fullt fortsatt.

Sant nok, og sånn sett er jo Tove et bra valg.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:30   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jo tråden for lengst sklidd ut, uten at jeg egentlig føler at jeg har plukket opp noen nye tips.
Jeg er vel på mange måter som kompisen din, men føler ikke at nettsjekkesteder er greia akkurat.
Jeg har hele tiden tenkt at når det blir riktig så vil det dukke opp noen, men så langt har det ikke skjedd.

Mulige arenaer er
Jobb: Herr Kompis er i utgangspunktet ikke positivt innstilt til å ha forhold til kolleger.
Barnehage/skole: Av de enslige mødrene som er i vår barnehage (vi har samme barnehage) er det bare nek. Seriøst.
På skolen til skolebarnet er det sikkert mulighet til å treffe noen, men da krever det at han gjør en innsats...
Nett: Han er litt gammeldags og syns nettflørt og nett sjekking er litt teit og flaut... Men jeg tror jeg kan overtale ham til å teste det ut litt, for han har snakkket om at han har tenkt på det som en mulighet.
På byen: Han kommer alltid i kontakt med folk ute, og alle damene han har hatt har han møtt ute. Men han liker ikke overstadig berusede damer og syns det er vanskelig å dra en prat videre over til flørt.

Herlighet.. .Når jeg ramser det opp slik så ser det jo ut som han er skeptisk til alt. Han er ikke det altså.

Etter hvert som barna blir mer aktive i idretter og slikt så er det vel mulig å treffe noen der også.
Og selvsagt gjennom venners venner.

Mulighetene er jo der. Hvis han virkelig vil treffe noen så er det jo ikke umulig.

Gammel 26-02-09, 23:35   #5
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Herlighet.. .Når jeg ramser det opp slik så ser det jo ut som han er skeptisk til alt. Han er ikke det altså.

Det høres virkelig ut som meg.

Sitat:

Mulighetene er jo der. Hvis han virkelig vil treffe noen så er det jo ikke umulig.

Det er vel kanskje mest her problemet ligger tror du ikke?

Gammel 26-02-09, 23:38   #6
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det høres virkelig ut som meg.

Det er vel kanskje mest her problemet ligger tror du ikke?

Egentlig ikke. Jeg tror han veldig, veldig ønsker å finne noen nå. Men jeg vet ikke helt hva som stopper ham i å gå ut å gjøre det.

Han har nok blitt litt motløs og vet ikke helt hvordan han skal gripe det an, tror jeg.

Gammel 26-02-09, 23:39   #7
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Hva er et nek, egentlig? Hvordan har de single mammaene i barnehagen havnet i den kategorien? :digresjon fra nysgjerrig potensielt nek:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 23:43   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hva er et nek, egentlig? Hvordan har de single mammaene i barnehagen havnet i den kategorien? :digresjon fra nysgjerrig potensielt nek:

Det var litt overdrevent.

Men på foreldremøter så er det altså noen single mødre som virkelig står på barikadene for de gale tingene... "La barna ha med seg en liten sjokoladebit i matpakken" og slikt.

Så da putter vi alle single foreldre i barnehagen i den båsen.

Gammel 26-02-09, 23:47   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Tove!

Gammel 26-02-09, 23:48   #10
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Alle for en og en for alle, altså, med dobbeltmening i denne sammenhengen. Kampsaker som dette gir velfortjent nekstempel, jeg ser det. Jeg synes dere skal treffe Tove. Hun har sjarmert meg ihvertfall og jeg er også litt som kompisen din, tror jeg. Med det estetiske og relativt geografisk nærhet i tillegg må det vel la seg gjøre? :krysser fingrene for en FP-romanse:

Gammel 26-02-09, 23:48   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Trøndelag er forresten så lite, at de sikkert har felles venner på facebook og sånn.

Gammel 27-02-09, 00:07   #12
Frantzen
Passiv

Standard

I følge reklame-Roy Jacobsen er det jo sånn at man finner kjærester på Facebook.
Det visste ikke jeg. :domm:

Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 00:18   #13
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Standard

Jeg lurer på om jeg aldri mer kommer til å ønske meg en kjæreste? Hvorfor er det så mye dating og kjærestesnakk her for tiden? Våren er ikke kommet enda, altså. Og hvorfor balanserer Kirsebær? :sytete selvsentrert nattprat ra en som gruer seg til natten og drømmer om ensomme netter - siden sengekameraten er en fireåring som tisser i sengen hver natt:

Gammel 27-02-09, 00:23   #14
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

siden sengekameraten er en fireåring som tisser i sengen hver natt:

Det hørtes jo forlokkende ut.

Gammel 27-02-09, 00:40   #15
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg traff min mann på nettet. :deler og bidrar:

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 00:54   #16
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Send mannen til Orkdal nå. Tove sier jo at hun er den kvinnelige versjonen av han - de er match made in heaven. Og så kan det være Bonus at Tove er ei flott dame - sånn estetisk sett i tillegg.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hey! Er Tove enslig?
Tove: Er du en okay dame? Er du minst 30 år? Er du en slik som ikke lager drama av alt og ingenting? Skal vi treffes og da har jeg tilfeldigvis med meg kompisen min?

Jeg er singel ja, er vel snill og grei, 38 år, stille og rolig, liker meg aller best sammen med de jeg er mest glad i. Menne...

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ja, er ikke du singel da, Tove? *blander meg i datekonsulentjobben* Hun har jo konfirmant, så jeg håper hun har passert 30. Jeg har møtt henne og hun har utrolig god utstråling (og det sier jeg ikke bare fordi jeg ikke kan si hun er pen - for hun er pen også, selv om det ikke teller kanskje) - Og jeg tror Tove er mer tøff enn fjasete, for å si det sånn.

Men kanskje jeg bare er fjern...

Tusen takk, Bauche!

Jeg kan være fjasete, om situasjonen tilsier det, men liker godt en god diskusjon om hva det måtte være. Elsker musikk. Jeg er også veldig glad i å fiske

Nå høres det nesten ut som om jeg byr meg fram her, men jeg svarer på spørsmål, gjør jeg ikke?

Gammel 27-02-09, 01:01   #17
Alhelí
Fullverdig medlem

Alhelí sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Alhelí har et hav av muligheter foran seg
Standard

Altså...

Send ham på Sukker.com, og led ham til meg?

Ikke som i "led ham inn i fristelse", i hvertfall ikke sånn med én gang...?

Gammel 27-02-09, 00:59   #18
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du rødmer iallfall en hel del!

Gammel 27-02-09, 01:01   #19
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Du rødmer iallfall en hel del!

Ja, og jeg lurer på om denne tråden ikke skal flyttes et par hakk opp snart (Altså til M2)

Gammel 27-02-09, 03:00   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ja, og jeg lurer på om denne tråden ikke skal flyttes et par hakk opp snart (Altså til M2)

M1 burde da holde lenge..
*Mangler fortsatt bittelitt på å nå M2*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:05.