|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...I så fall kan du ta noen andre sølvsko fra Nike;
|
|
|
#2 |
|
Helt vanlig
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...Sko var helt umulig for meg da jeg var høygrevid med to, men du er kanskje ikke så hoven i føttene da?
|
|
|
#6 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...Tights og lave ankelsokker løser tennissokkproblemet, men det blir nok for kaldt med det første. Men utover våren ville jeg gått for den løsningen.
|
|
|
#7 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...Forresten:
|
|
|
#11 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...Se der, ja. I dag har jeg vasset rundt i mine nydelige Asics i gull/sølv/hvitt. Men de er veldig joggesko, altså. Jeg har kommet til at det må bli leggevarmere ...
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...Skulderputer er visst også inn igjen, iflg dagbladet. What goes around ...
|
|
|
#14 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sporty støvletter til tights ...Leggvarmere er in igjen ja. Det ser man i omtrent hver eneste kjedebutikk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Sporty støvletter til tights ...Idag har jeg gått med lange strikkestrømper "nedrullet" - litt sånn leggingsaktig. It's a start.
|
![]() |
|
|