|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Jeg har permisjon og ammer og sover som regel til 8-9-10-11-tida alt etter hvor våken jeg har vært om natta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Jeg står opp rundt kl.0600
![]() |
#43 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Vi er i utgangspunktet a mennesker. Jeg kan fint ligge å dra meg til sent på morningen i helgene, men i uke dagene er jeg sjeldent oppe senere enn 06:30. De dagene jeg er på jobb tidlig må barna leveres i bhg til 07:30 (mannen leverer da), jeg står da opp 06:00. Jeg dusjer og steller meg, henter klær til barna og vekker dem. Jeg steller som regel storesøster. Jeg er ute av dørene kl 07:00 (spiser frokost på jobb). De dagene jeg kan starte litt senere, da er barna i bhg til 08:30, vi sover gjerne 30 min lenger og har en litt roligere start på dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Morgener her i huset er veldig ulike, alt ettersom jeg skal på jobb eller ikke. Morgenene bærer preg av at hele familien er ekstremt B.
![]() |
#45 |
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Jeg er b-menneske og synes det er like smertefullt hver gang jeg må ut av senga før kl. 8. Hver morgen banner jeg og lover meg selv å legge meg tidligere til kvelden igjen, men det er ikke lett, da jeg har masse energi fra kl. 20 og utover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Jeg kommer meg aldri i seng (se innleggstidspunkt) og er alltid trøtt om morgenen.
![]() |
#47 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Mannen drar kl. 6.30.
![]() |
#48 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Klokken min ringer kl seks, men det hører med til sjeldenhetene at jeg blir vekket av den. Som regel er minste våken fra halv fem, når mannen reiser på jobb. Jeg prøver å få henne til å slappe av til nærmere seks, men som regel er jeg ute av senga i fem eller halv seks-tiden. Jeg er trøtt, men det går ganske fint. Størstebarna våkner som regel når jeg er ferdig i dusjen og kler på seg mens jeg bretter klær eller setter på vaskemaskin. Kvart på sju, sju er det frokost og da sitter vi alle fire ved bordet. Vi har tiden frem til kvart over sju på oss, da jeg må skifte bleie på babyen (hun bæsjer alltid til frokost). Halv åtte reiser jeg og minste til barnehagen (skolebarna reiser ti på åtte og låser seg ut selv). Jeg parkerer bilen et stykke unna jobb for trimmens skyld og er der som regel ti over åtte. Da bruker jeg tiden frem til halv ni på en gåtur.
![]() |
#49 |
:)
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?...
2004 ![]() Sist redigert av Katie : 22-11-09 kl 17:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Min morgen er fin. Står opp 06.00, dusjer, kler meg, spiser, sier hadet og drar på jobb 06.50. Har som regel en kveldsvakt i uka og da står vi opp 07.30 og leverer de små i barnehagen 09.30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Klokken står på 6.45, da har gjerne Snorkfrøken vært våken en liten stund og ligger og synger og turner i sengen. Så ligger vi og koser sammen noen minutter før vi setter i gang. Frokost og matpakke er laget dagen før, så Sneipen får velge selv om han vil spise hjemme eller i barnehagen, litt etter når han våkner av seg selv (våkner han veldig sent, blir det naturligvis barnehagen). Som oftest er vi ute av døren 07.45 og på jobb 8.30. Det er en OK balanse mellom effektivitet og ro, og for meg ville det vært et veldig stort offer å stå opp særlig mye før.
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan er morgenene deres?Morgenstund er tull i grunnen for et b menneske, når både jeg og Plutten er b mennesker er det duket for grusomme morgener. |
![]() |
![]() |
|
|