Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

"Feel-good-avatarene"

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-09, 23:17   #1
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Feel-good-avatarene"

Drikker du ØL, Emma? :utepilsens venner:

Gammel 25-03-09, 23:18   #2
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Hun drikker sol ser du vel. Sol og smil fra Esme og sånn. Det skal nytes det.

Gammel 25-03-09, 23:19   #3
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Nå ble jeg kvalm i tillegg ... :grønn:

Gammel 25-03-09, 23:17   #4
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Så fin du ble, DM!

Du også. Din strålende sol kan varme mine nydelige påskegule påskeliljer.

Gammel 25-03-09, 23:19   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Esme har konvertert, og utøver (?) nå krystallterapi på alle pasienter i råsa legefrakk og blomsterkrans i håret. :love & peace:

Og hvis du tar med det koselige uttrykket i fjeset hennes og, så har vi en virkelig happy happy joy joy lege som alle drømmer om å få gå til.

Melder meg og vil leke med de vår-yre. :har endelig kastet juleavataren:

Så fin du ble DM. Jeg kjente deg ikke igjen i det hele tatt, måtte se på nicket ditt flere ganger før jeg klarte å koble.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Man bærer det på kroppen, åpenbart:
http://www.helseklinikken.oslo.no/Pa...36&TopMenuID=3

Teller det at jeg har en diamantring på hver hånd, tro? :alternativ så det holder:

Å hjelpes.

Jeg har og diamanter på hver hånd, pluss rundt halsen, det får være alternativt nok fra meg.

Gammel 25-03-09, 23:21   #6
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Etter litt tilvenning, kjenner jeg at jeg begynner å like alle de happy avatarene.
Nesten så jeg skulle ha shinet opp min litt også, så blek om nebbet som den er.

Gammel 25-03-09, 23:23   #7
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Fnis.

Gammel 25-03-09, 23:24   #8
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er jo påskegul fra før,så det får duge. Dessuten er jeg ubrukelig på data og kan uansett ikke fikse på den.

Gammel 25-03-09, 23:32   #9
Kneazle
Passiv

Standard

Drikker øl og slikker sol. Årets første utepils er best!

Du også. Din strålende sol kan varme mine nydelige påskegule påskeliljer.

Åh!

Ikke sant? Man må jo bare bli varm i hjertet av Esmes vårspirit. Og Mumrik med blomster i hatten. Søtere blir det ikke!

Bare innrøm det, Sitron: Du har litt lyst på en våravatar!

Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 23:46   #10
mumrik
Egenial

mumrik sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Og Mumrik med blomster i hatten. Søtere blir det ikke!

Det var litt søtt med julepynten også. Jeg blir så glad av å ha sånne fine ting i hatten.

Jeg gleder meg til Skilpadda får den blomsterpotta på hodet!

Gammel 26-03-09, 23:26   #11
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Okei, tror jeg får be pent om noen kan vårfriske meg litt opp også jeg. Noen som kan sånt som gidder ?

Gammel 26-03-09, 23:45   #12
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Okei, tror jeg får be pent om noen kan vårfriske meg litt opp også jeg. Noen som kan sånt som gidder ?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Susse-avatar.jpg (44,3 KB, 121 visninger)
Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-09, 23:48   #13
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hahahah genial, tusen takk !

Gammel 25-03-09, 23:32   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er også vårvakker, og har pusset auraen forsiktig. Mauser skal rense den ordentlig, så den skinner som Esmesolen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 23:33   #15
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg er også vårvakker, og har pusset auraen forsiktig. Mauser skal rense den ordentlig, så den skinner som Esmesolen.

Esme kan sikkert bidra med litt krystallterapi også!

Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 23:33   #16
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

og

Gammel 25-03-09, 23:33   #17
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lyst på våravatar? Så dryppende våt som min avatar er, så er jeg den yreste av alle, uavhengig av årstid.

Gammel 25-03-09, 23:34   #18
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Lyst på våravatar? Så dryppende våt som min avatar er, så er jeg den yreste av alle, uavhengig av årstid.

Du kunne da i alle fall hatt en liten sitrontrespire på sitronen din eller noe.
Bidra til den kollektive våryrheten slik at alle kan få sol og glede i hjertene sine slik som Esme.

Gammel 25-03-09, 23:36   #19
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Sant nok. Du er fin som du er. Sursøt.

Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 23:35   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Don't mess with my avatar!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:40.