|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Visste du dette?Det er nok ikke eierskapet på NM som er problemet...
|
|
|
#43 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Visste du dette?
Man kan ikke sitere noe og da heller ikke seg selv nei. Ikke når det blir kommersialisert, og det blir jo en bok...det står det i reglene og det fikk jeg vite, at det er ikke lov å kopiere og sitere. Men hva mente du med at det ikke er eierskapet på NM som er problemet....?
|
|
|
#44 |
|
Håpefull eller håpløs....
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
![]() ![]() ![]() |
Her sier de tydeligvis at det er den som har skrevet innlegget som har rettigheten iflg loven om åndsverk......
Hm....?
|
|
|
|
#45 |
|
Protonterapeut
|
Det er jo ikke de som driver det til dagen sånn sett ...
|
|
|
#46 |
|
Til tider frustrert...
Sv: Visste du dette?Det ble referert til reglene på forumet, og de er jo klare nok har jeg da forstått. Og det ble uttalt i andre ord de samme reglene.
|
|
|
#47 |
|
ctrl+z
|
Du drar dette ut av alle tenkelige proporsjoner.
|
|
|
#48 |
|
Til tider frustrert...
Nei, jeg har vel ikke sagt jeg ikke bruker nm? Jeg har sagt jeg er mer eller mindre avhopper fra nm...mer eller mindre. Jeg er på nm jeg! Men synes det er fint å finne alternativ til det. Drar vel ikke dette ut av proposjoner, bare var dum nok til ikke å lese det med liten skrift før jeg postet noe jeg burde spart. Men punktum nå da. Ville bare få ut mitt netthjertesukk. Thats it.
|
|
|
#49 |
|
Pirkete
![]() ![]() |
Sv: Visste du dette?Men kjære vene, tror du virkelig at du må utelate visse hendelser i din livshistorie i din eventuelle selvbiografi fordi du har fortalt om dem på NM?!? Det er ikke sånn at noen eier dine historier, de eier de bokstavene og ordene du har skrevet på akkurat deres forum! |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Visste du dette?*****
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05) Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light. Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 11:24. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
sjelden
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For å si det enkelt, skal det ikke være mulig for andre å komme inn å snappe historien din, uten å ha spurt om lov først. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det oppfatter jeg som noe helt annet enn at det ikke er lov å bruke en historie som man selv har skrevet og lagt ut på NM. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Til tider frustrert...
Sv: Visste du dette?Som jeg sa, jeg luftet et sukk fra mitt netthjerte...om det ble så voldsomme store proposjoner og smuler, brød, blokkbokstaver ut av det, så var det vel ikke akkurat meningen at det skulle bli en kjempesak heller akkurat da. Jeg har vel sikkert misforstått reglene da
|
![]() |
|
|