|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Vi handler tidvis økologisk, men det er fremdeles et kostnadsspørsmål. Coop sin Änglagård-serie kjøper vi endel og ellers hvis det finnes alternativer uten at prisen går bananas.
![]() |
#42 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Jeg kjøper fortsatt økologisk melk, når det finnes. Og øko-ketchup, øko-mais, øko-tomater...
![]() |
![]() |
#43 |
Med & uten trylleformel.
|
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?
Ja, hurra for Änglagård/Coop.
![]() |
![]() |
#45 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Vi kjøper endel økologisk der det går, både i matbutikk (spesielt Coop er flinke til å ta inn økologiske varer, synes jeg), og på helsekost. Men jeg synes godt at utvalget i økologisk frukt og grønt kunne vært bedre her i nord, og jeg savner (info om?) abonnementsordning på frukt og grønt. For meg hadde det vært genialt, for slikt skjerper matlagingssansene.
![]() |
#46 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Handler fortsatt økologisk så mye som mulig ja.
![]() |
#47 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Etter å ha flyttet til USA - land of hormons & antibiotics - er vi omtrent blitt fanatiske mht økologisk mat. Heldigvis finnes det en kjekk butikk som dekker vårt behov for økologisk mat (og det er en del i lokabutikken også). Det er ikke mye ikke-økologisk som kommer innefor våre dører, gitt.
![]() |
#48 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Her går det nesten bare i økologisk. Hva med klær!!!! Kjøper dere økologisk der også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Hilde, det er litt slitsomt at du drar frem hver eneste gamle tråd som handler om økologiske produkter uten å egentlig tilføre noe. Jeg skjønner at du brenner for dette, men det fører bare til at jeg blir veldig skeptisk til deg og hensiktene dine.
![]() |
#50 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Beklager at du syns det er slitsomt Tallulah. Ja jeg er nok veldig opptatt av det økologiske og det var de innleggene som engasjerte meg. Følte at jeg fant likesinnede her.Hvilke hensikter skulle jeg ha!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Du finner nok mange likesinnede her, men det virker litt meningsløst å dra opp flere år gamle tråder bare for å si deg enig. Mye hyggeligere om du bidrar med noe i en mer oppdatert tråd, eventuelt starter en om noe som opptar deg.
![]() |
#52 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?
Jeg tror det Tallulah prøde å få frem var at når du drar frem tråder som er tre år gamle, hadde det vært mer matnyttig av deg å komme med mer utfyllende svar enn det du har gjort. Ang. hensikter, så skjønner jeg Tallys skepsis, for vi har hatt tilfeller der brukere har registrert seg her inne kun for å linke til egen side, selge et bestemt produkt etc. Og når du stort sett har svart relativt kort i gamle tråder om økologiske produkter og i tillegg har fått ett innlegg moderert på grunn av reklame, er det lett å trekke assosiasjonene dithen.
![]() |
![]() |
#53 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Eh, og der hadde Tallulah svart selv mens jeg skrev, ja.
![]() |
![]() |
#55 |
Nybegynner
![]() |
![]() Sv: Er det mange som kjøper økologisk mat her?Som man kan se så er jeg ny her inne så ble vel litt engasjert ( og rask med å skrive noe)når jeg fant noen innlegg som jeg likte. Så bare at siste innlegg var skrevet i aug. Og tenkte ikke på når det var startet. Beklager:-). Ønsker jo bare å tilføye kunnskap ikke å lage vrede. Beklager så mye. Godt nytt år:-) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|