Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Innspill på vinlotterikutyme ønskes!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-09, 17:03   #1
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Innspill på vinlotterikotyme ønskes!

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan du fikk til å tolke meg slik, da, torsk, for jeg synes jeg er veldig tydelig gjennom hele innlegget mitt på at jeg er ny og veeeldig ydmyk for alt av skrevne og uskrevne regler på arbeidsplassen. Jeg passer inn de fleste steder og er godt på å "do as the Romans", altså - promise!

Jeg tror ikke han mente deg, Zoë, men mannen som ga deg kommentaren…

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:04   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan du fikk til å tolke meg slik, da, torsk, for jeg synes jeg er veldig tydelig gjennom hele innlegget mitt på at jeg er ny og veeeldig ydmyk for alt av skrevne og uskrevne regler på arbeidsplassen. Jeg passer inn de fleste steder og er godt på å "do as the Romans", altså - promise!

Les torsk innlegg en gang til du, så ser du at det er deg han gir støtten sin til, ikke tosken.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:07   #3
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Les torsk innlegg en gang til du, så ser du at det er deg han gir støtten sin til, ikke tosken.

Ja, det så jeg!

Men min kommentar var til hans kommentar til én av setningene i innlegget mitt. :komplisert:

Gammel 04-04-09, 17:05   #4
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jøye meg, for en smålig dust. Er han like teit på andre områder også?

Neida, det tror jeg absolutt ikke. Jeg kjenner han ikke noe særlig, men han virker som en veldig hyggelig og oppegående mann. Han er kanskje bare over middels opptatt av gevinster?

Gammel 04-04-09, 16:41   #5
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

For en dårlig taper.
Kos deg med vinen.

Der jeg jobber har vi også vinlotteri hver fredag. Vi har en skreven regel om at en kan kun vinne 1 flaske om gangen. Resten av loddene går til taperlotteriet som trekkes til jul og til sommeren, slik at en har en sjanse til da. Det er greit når en har en slik regel om at en må vente til neste fredag for å vinne mer, men når en ikke har det så er det en veldig tåpelig kommentar fra kollegaen din.

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:44   #6
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns nesten du bør kjøpe en flaske amigo til ham og forære ham den ved neste korsvei. Det må være utrolig trist for ham å se at noen lykkes så til de grader i vinlotteriet som deg, og det kan være hardt for ham å komme seg gjennom dette uten drahjelp fra deg. Kanskje du tilogmed kan arrangere et privat lotteri kun for ham, med ett lodd? Det er så lite som skal til for å stekke ut en hånd til et medmenneske ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 17:57   #7
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg syns nesten du bør kjøpe en flaske amigo til ham og forære ham den ved neste korsvei. Det må være utrolig trist for ham å se at noen lykkes så til de grader i vinlotteriet som deg, og det kan være hardt for ham å komme seg gjennom dette uten drahjelp fra deg. Kanskje du tilogmed kan arrangere et privat lotteri kun for ham, med ett lodd? Det er så lite som skal til for å stekke ut en hånd til et medmenneske ...

Gammel 04-04-09, 18:48   #8
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tullebukk. Sikkert han som hadde handlet inn vinen akkurat den dagen, og synes det var bittert at han ikke fikk den selv.

Amigo er nok en god ide - han høres litt "Asbjørn" ut.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 18:59   #9
Nebbia
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg syns nesten du bør kjøpe en flaske amigo til ham og forære ham den ved neste korsvei.

Det var da voldsomt til gavemildhet. Fjotten fortjener yellow tail eller two buck chuck.

Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 19:04   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller Peach Canei. :mimrer:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 20:05   #11
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

For en dust!

Hos oss er det bare mulig å kjøpe et lodd og det er uten tilbakelegging, så ingen vinner mer enn en flaske.

Gammel 04-04-09, 20:09   #12
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Gammel 04-04-09, 20:31   #13
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Nei, SÅ hevngjerrig er jeg ikke.

Gammel 04-04-09, 17:44   #14
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Hadde ikke falt meg inn å sette igjen en flaske, jeg hadde nok ledd av fjottedusten og sagt "Når griser kan fly", så hadde jeg smilt og tatt flaskene under armen.

Jeg vant vin hver uke i 6 uker en periode på gammeljobben. Ikke mindre en to ganger vant jeg begge flaskene.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-09, 20:56   #15
DollyDuck
Superduperaktiv

DollyDuck sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: På bygda
DollyDuck er litt kulDollyDuck er litt kul
Standard

Dustekollega

Kos deg med vinen din du!!

Gammel 04-04-09, 21:57   #16
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Huff, så stusselig! Stakkaren kan jo ikkje ha det heilt greit med seg sjølv....

Gammel 10-04-09, 14:52   #17
saxpia
Aktiv

saxpia sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
saxpia er litt kul
Standard

Godt å høre at du har kost deg skikkelig med vinen.

Merkelig kommentar fra din kollega, ja.

saxpia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 14:54   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det bare meg som leste HI med stor iver i leting etter vinlotterikoStyme?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 17:07   #19
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kollegaen din er nok en misunnelig særing.

Her er det kombinert vinlotteri og lotteri om en ukes parkeringstillatelse på en plass nær skolen. Siden kommunen plutselig flyttet alle lærerparkeringsplassene langt bort fra skolen, har parkeringslotteriet blitt veldig populært, og det er mer rift om den gevinsten enn om vinen. Men skulle noen klare å karre til seg flere premier på en gang ville nok ikke kommentarer om å gi bort premiene til andre være annet enn erting.

Godt du koste deg med vinen.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-09, 21:19   #20
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Innspill på vinlotterikutyme ønskes!

Jeg tenker at denne mannen er en dramaqueen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:16.