Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-09, 23:59   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klestips for timeglass-damer (foren dere!)

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg skal forresten snart på tur til London med ett mål for øyet: shoppe på Bravissimo og boden IRL (og ha det moro med venninner da)

Jeg vurderer det jeg og.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-04-09, 21:47   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Falt litt for denne jeg

http://indiska.com/system/search/pro...&page=1&rnum=4

Men hva ha utenpå, evt inni kan kanskje bli litt kaldt nå med en sånn bar tunika. En hvit thights under, eller vil en hvit bukse i et annet stoff være mer flaterende?

Må ut å få meg noen klær i morra ja

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:38   #3
m^2

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt enig, Maxine, nå er jeg en annen fasong, men før endte jeg alltid opp med sånne under-puppen-skjæringer som ble sånne midt-på-puppen-skjæringer.
Redningen: omslagstopper og kjoler, gjerne med litt stretch, V-topper med belte i midjen, eller skjorter og topper laget for store puppestørrelser (bravissimo f.eks).

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:41   #4
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Leter fortsatt etter bluser/ skjorter med plass til pupper ja. Problemet er ofte at innen plagg blir passe over bysten, blir de for vide rundt livet.. Og da blir alt bare som store telt..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:46   #5
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Leter fortsatt etter bluser/ skjorter med plass til pupper ja. Problemet er ofte at innen plagg blir passe over bysten, blir de for vide rundt livet.. Og da blir alt bare som store telt..

Bravissimo Jeg er helfrelst!
Og omslagstopper, evt. belte i livet.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:47   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange fine kjoler, men avbildet på veldig smale damer *sukk*.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-09, 23:50   #7
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skal bestille denne, litt usikker på str bare.. Hva burde jeg bestille om jeg normalt er 44 oventil, men aldri får knappet igjen pga for store puppe`r?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 09:14   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maxine, her.

Skal bestille denne, litt usikker på str bare.. Hva burde jeg bestille om jeg normalt er 44 oventil, men aldri får knappet igjen pga for store puppe`r?

Det kommer jo litt an på stoffet også? Om det er stretch eller ikke.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 01:02   #9
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Kan dere ikke skrive hvor klesbildene er fra? En link eller tre er til god hjelp for sånne som ikke kjenner igjen designet sånn helt av seg selv.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 01:14   #10
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Kan dere ikke skrive hvor klesbildene er fra? En link eller tre er til god hjelp for sånne som ikke kjenner igjen designet sånn helt av seg selv.

Høyreklikk på bildet og velg Egenskaper, der ser du adressa til bilde.

Gammel 13-04-09, 02:13   #11
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Dette er vel for små pupper til å kalles timeglass?

Gammel 13-04-09, 02:15   #12
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Ikke om man er tilsvarende smal over rumpa vel? Og har markert midje?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:12   #13
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Man trenger ikke ha store pupper for å være timeglass. Hvis brystmålet omtrent tilsvarer hoftemålet, og midjemålet er en god del lavere, så er man timeglass. Det var ihvertfall den "diagnosen" jeg fikk da jeg ble målt og figuranalysert for mange år siden (på Bailine). Da var jeg veldig tynn og hadde A-cup.

(Det gamle "idealmålet" 90/60/90 er jo typisk timeglass).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 17:46   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Man trenger ikke ha store pupper for å være timeglass. Hvis brystmålet omtrent tilsvarer hoftemålet, og midjemålet er en god del lavere, så er man timeglass. Det var ihvertfall den "diagnosen" jeg fikk da jeg ble målt og figuranalysert for mange år siden (på Bailine). Da var jeg veldig tynn og hadde A-cup.

(Det gamle "idealmålet" 90/60/90 er jo typisk timeglass).

Det er litt ekstreme tall, egentlig - 90 over brystet svarer til str. 38/40, 60 i livet til str. 30(!) og 90 over hoftene til str. 34. Da vil jeg si at man har relativt store pupper, jeg da. Hos meg er det over 10 cm forskjell på bryst- og hoftemål - i favør av endepartiet, selvsagt. Da tror jeg at pære er tingen.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 08:32   #15
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sannelig om eg veit om eg er timeglass eller cello, men eg syns bikinien var superfin og eg likar generelt alt i denne tråden.

Joika, eg har hatt vest i skapet i to år. Men no har eg funne et kult antrekk å bruke den til. Smale sigarettbukser med høgt liv frå Only, kvit skjorte, vesten og et kult skjerf. Då var det ikkje kontor lengre, men kul Tusse.

Gammel 13-04-09, 09:33   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=37106

Her er tipsene for timeglass/figur 1. Og da for oss med noen ekstra kg på kroppen...

Gammel 13-04-09, 09:49   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Denne var også fin synes jeg, men ingen igjen i min str.

Gammel 13-04-09, 13:36   #18
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Nok et timeglass melder seg.
Jeg finner som oftest mye fint på Indiska:

På Indiska er de flinke til å ha snurp på siden av kneppingen eller elastisk stoff over brystet sånn at det er litt ekstra plass til jentene, og det går an å kneppe igjen uten å få kikkehull.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 13:43   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

De kjolene var fiine Luftslottet!
Må få meg en tur på Indiska skjønner jeg.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-09, 13:45   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Mange av disse klestipsene passer veldig godt for oss som ikke har noen midje, også.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:50.