|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hvorfor sier hunder voff?Jeg synes oppfølgingsspørsmålene er verst. I det jeg har gitt et, etter mitt skjønn, fantastisk og velgjennomtenkt svar, så kommer det bare enda et tørt "men hvorfor det?". Det kan fortsette i det uendelige virker det som. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor sier hunder voff?Når man får falsk krupp får man en bjeffende hoste. Kan det være noe fysiologisk relatert til stemmebånd og vevet rundt (falsk krupp er vel virusangrep på slimhinner i området rundt stemmebåndene) som gjør at hunder forsøk på verbal kommunikasjon ender i et bjeff?
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor sier hunder voff?Noen ganger synes jeg folk som får ny jobb med personalansvar også kan bli litt bjeffete jeg. Men jeg hadde ikke tenkt på at det kunne være stemmebåndene før nå. |
|
|
|
#5 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvorfor sier hunder voff?
|
|
|
#6 |
|
|
Sv: Hvorfor sier hunder voff?Jeg har en sønn på snart seks år som mobber meg med å spørre "hvorfor det" igjen og igjen, og lattermild observerer at jeg roter meg inn i de særeste forklaringer. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvorfor sier hunder voff?Jeg introduserer nye og spennende ord hvis det blir for lang, lang rekke av oppfølgingsspørsmål.
|
![]() |
|
|