Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skikk og bruk i vannkanten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-04-09, 08:54   #41
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikk og bruk i vannkanten?

Om jeg hadde sett damen med fotfilen hadde jeg nok tenkt at, "søren, det skulle jeg ha gjort også", og ikke tenkt så mye mer over det.

Men de som plukket hår av brystene hørtes litt, hmm...apeaktige ut. På en måte.

Alle har forskjellige preferanser for hva de synes er naturlig å gjøre i det offentlige rom.

Gammel 16-04-09, 09:25   #42
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Vemmelig vil jeg ikke si, men ikke akkurat normalt heller. Jeg hadde nok kikket litt rart på det, men ikke reagert så voldsomt.

Når jeg derimot var ferdig med babysvømmingen en gang og holdt på å kle på meg og minsten så kommer det mange inn som skal bade etterpå. Det er familiesvømming eller noe lignende, barn i 5-7 års alderen og mødrene, samt noen jenter i 16-19 års alderen. De jentene står og intimbarberer seg i garderoben (ikke i dusjen), mens de prater om ting som jeg ikke fikk med meg. Det må jeg innrømme at jeg reagerte på.

Gammel 16-04-09, 09:32   #43
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde vel ikke akkurat mistet matlysten eller nattesøvnen, men jeg hadde nok løftet et øyebryn og ristet litt på hodet.

Da synes jeg det var værre da venninna mi fortalte at noen hadde sex i prøverommet på Lindex her forrige dagen. Med masse folk utenfor : prippen:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 09:34   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Fotfilen var ekkel. Og intimbarberingen.
De som nappet hår av brystene fikk meg mer over på den vitenskapelige siden kjenner jeg. Er det vanlig at damer har hår på brystene? :føler for å gå på badet og sjekke grundig:

Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 09:34   #45
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

mens de prater om ting som jeg ikke fikk med meg. Det må jeg innrømme at jeg reagerte på.

Gå litt nærmere neste gang. Eller be dem snakke høyere.

:det enkle er ofte det beste:

Gammel 16-04-09, 09:47   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Men jeg har en ting med hår

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Hva slags ting har du? Napper du den i vannkanten?

Gammel 16-04-09, 10:20   #47
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Eh, nei du er ikke sær.

Gammel 16-04-09, 10:40   #48
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei, du er nok ikke sær! Men intimbarbering og hekking i garderoben på Ellixia, det tok vel kaka!!

Gammel 16-04-09, 10:48   #49
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

På "min" Elixia er det oppslag ved dusjen om at man anmoder om at slike ting som barbering, klipping av tånegler etc. gjøres andre steder. Greit, men at det skal være nødvendig??

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 11:02   #50
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, synes ikke du er sær. Jeg reagerte også en gang jeg sto i dusjen til ett badeland, og en svømmetrener stod og barberte bikinilinja si mens ungjentene hun trente stod ved siden av henne og dusja. Man trenger vel ikke gjøre alt felles, trenger man vel ?

Er generelt ikke glad i fellesbading, gjør det kun for ungenes del.

Husker når vi gikk på ungdomsskolen, og lærerne mente at elevene var for sløve å dusje. En gang var de i bassenget og samlet opp hår og hudrester og alt som kan finnes i ett sånt basseng og hang på oppslagstavla i en plastpose, til skrekk og advarsel til alle. Det synet der glemmer jeg aldri, har festet seg på netthinna. :kvalm:

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 11:20   #51
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Nei, du er ikke alene om det.

Jeg synes også det er interessant med de som intimbarberer seg i dusjen på Elixia.

Bytt ut Elixia med Pirbadet, så joiner jeg klubben.
Pussig at folk skal drive med slikt i all offentlighet synes jeg.

Gammel 16-04-09, 21:00   #52
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Men var de pene? Subsidiært spretne?

Ikke damen på Tøyenbadet, men de spanske damene var ikke så aller verst.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:06   #53
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Gjør folk sånt, altså?

Sier det samme.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:12   #54
Skvetten
Passiv

Standard

Nei, du er ikke rar Dragen. Sånt gjør man i privaten på sitt eget bad.

Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:15   #55
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Dragen;1600026, men de spanske damene var ikke så aller verst. [/quote]

Å, var de spanske?

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:17   #56
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Hvorfor kan man ikke gjøre sånt hjemme på sitt eget bad, da??

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 21:20   #57
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av scilla, her.

Hvorfor kan man ikke gjøre sånt hjemme på sitt eget bad, da??

Pfft. Ja til offentlig brystnapping!

Gammel 16-04-09, 21:38   #58
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Å, var de spanske?

Går ut fra det, ja. Jeg er i Utlandet for tiden.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-04-09, 22:07   #59
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Må alt gjøres offentlig om dagen? :grubler:

Gammel 16-04-09, 22:21   #60
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Nei, du er ikke alene om det.

Jeg synes også det er interessant med de som intimbarberer seg i dusjen på Elixia.

Like ekkelt på Spenst.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.