|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#44 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Drømmeregjering
Jeg kjenner noen som ville blitt veldig glad for en med din partitilhørighet i den posten.
Jeg tar utfordringen, men er heller ikke sikker på om det er den rette posten.
![]() |
#46 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: DrømmeregjeringSelv vil jeg egentlig ha Miljø, og mener selvsagt at Miljøverndepartementet burde være overordnet Finans, Samferdsel og Olje & energi slik at det kunne tas noen konsistente helhetsvurderinger.
![]() |
![]() |
#47 |
Peppy!
|
![]() Sv: DrømmeregjeringDere er gærne som vil ha meg som finansminister. Dere skulle sett regningsbunkene mine hjemme, stemplet Lindorff og det som verre er. Nei, sett meg heller som landbruksminister. Jeg hadde frigitt enorme midler! Solgt Finmark til Kina (kan en landbruksminister det, tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Peppy!
|
![]() Sv: DrømmeregjeringJeg kunne for øvrig også tenke meg Kif som statsråd for kultur. Missa inn på Helse (hun er en reformator!), og så får vi Esme inn på Utenriks. Hun ville kick-asset hele verden, det er jeg sikker på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Epikur
|
![]() Sv: Drømmeregjering
Å. Du skulle ikke.
![]() |
#50 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: DrømmeregjeringJeg tenker jeg styrter regjeringen og innsetter meg selv som diktator.
![]() |
|
|