|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er det mest behagelig med størst mulig fly på langdistanse?I følge den linken jeg la inn så er det tryggest å sitte ved utgangene, det finnes visstnok ikke noe statistikk for hvor i flyet det er tryggest å sitte. Jeg pleier å velge setene rett bak nødutgangen på midten ca.
|
|
|
#2 |
|
Peppy!
|
Sv: Er det mest behagelig med størst mulig fly på langdistanse?Jeg endte med å booke på en 747. Langt fremme. Ikke fordi jeg ikke leser hva dere skriver, men fordi jeg synes det er mer behagelig. Jeg er mye mer redd for å bli redd enn jeg er reellt redd for å styrte. Hvis noen skjønner hva jeg mener med det. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mest behagelig med størst mulig fly på langdistanse?Skjønner veldig godt hva du både mener og hva du har valgt. Det er ganske stor forskjell på å sitte langt fremme i flyet og bakerst. Midten er også kjip, der er alle lydene aller verst. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det mest behagelig med størst mulig fly på langdistanse?
Dette skjønner jeg mer enn godt. Jeg er imponert over at du gjør dette i det hele tatt (med referanse til meg selv). Håper du får en fin tur! |
|
|
|
![]() |
|
|