Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Byttet du nick da du kom over hit?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Byttet du nick på vei over hit?
Nei, jeg er den samme. 92 82,88%
Ja. Ønsker ikke at folk skal vite hvem jeg var før. 5 4,50%
Ja, men har fortalt åpent om byttet. 12 10,81%
Ja, vurderer å komme ut av skapet. 2 1,80%
Deltakere: 111. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 21:43   #41
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Byttet du nick da du kom over hit?

Jeg har det samme som jeg har på NM.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 21:45   #42
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Mangler et alternativ for at jeg skal kunne stemme:

Byttet nick da jeg kom over, men har skiftet tilbake til min gamle nå.

Det er så godt å være seg selv igjen.

Trodde at litt forandring skulle være forfriskende, men den gang ei. Skvatt jo hver gang jeg så nicket Marte med MIN avatar og mine meninger .

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 21:46   #43
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samme som på NM.

Gammel 15-12-06, 21:50   #44
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Ikke noe nickbytte her heller
Det er liksom meg det, nicket mitt

Gammel 15-12-06, 21:54   #45
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er meg over alt hvor jeg ferdes. Jeg kan ikke akkurat bytte når jeg allerede har et kult nick.

Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 21:56   #46
Elis
*Happy*

Elis sin avatar

Hvor: Drammen
Elis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smartElis imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har samme nick.

Gammel 15-12-06, 21:59   #47
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Samme nick. Men det er egentlig en forkortelse for det nicket jeg startet med på nett for 8 år siden.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:07   #48
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke byttet, men jeg angrer litt.
Burde kanskje hett Livenpool?
Eller noe annet lurt?
Jeg vurderer å skifte i alle fall.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:17   #49
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er Selma både her og der

Gammel 15-12-06, 22:58   #50
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Har det samme.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:25   #51
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

På nm har jeg ett annet nick. På andre forum jeg er, så er jeg Shakira.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 23:49   #52
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svarte nei, men det er jo ikke helt sant da. Jeg byttet litt, men alle kjenner meg vel igjen.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 00:38   #53
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, er Estrella overalt i nettverdenen Så nåde den som prøver å ta nicket mitt et annet sted.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:04   #54
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er den samme som på NM, jeg har bare brukt forkortelsen i stedet for hele nicket.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:16   #55
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er meg, uansett hvor jeg vanker, jeg.

Gammel 16-12-06, 01:17   #56
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Fremdeles samme som på NM

Gammel 16-12-06, 07:32   #57
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har vært Lille Ru i snart 10 år jeg ...
Men, jeg har flere alias på lager jeg!

Har du flere nick her inne?

Gammel 16-12-06, 09:07   #58
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har alltid vært samme søte, snille og yndige Nabojenta!

Gammel 16-12-06, 09:45   #59
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg byttet.. hadde litt dårlig humor den dagen jeg meldte meg inn her så nå har jeg et snodig nick!!

tror de fleste vet hvem jeg er pga min avatar er den samme.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 10:23   #60
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Jeg har byttet nick,men har aldri vært så veldig aktiv på andre forum,ikke så aktiv at mange vil huske meg uansett hva jeg kaller meg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:17.