|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
drømmende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes på ishockeykamp.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?
Eller for å være vesentlig mer presis og nesten like kortfattet: utenfor lesesalen. Rett utenfor lesesalen, der vannkokeren stod, var det nemlig et bord man kunne sitte og drikke kaffe og spise cookies ved. Det gjorde vi.
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Min venninne og hans kompis er søsken, så jeg møtte ham hjemme hos dem. Første gang jeg møtte ham drev han og kompisen på og malte det amerikanske flagget på et salongbord de skulle gi en felles venninne i julegave.
|
|
|
#5 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Første gang vi møttes var på kopirommet på jobben...neste gang på et seminar. Neste gang på mail på jobb. Neste gang hemmelig på kaffe-og byturer. Vi var ikke single.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Jeg var 17 år invitert med en venninne på hummer- og krabbespising hjemme hos en i familien hennes. Dette var min kjære som var 22 og bodde svært idyllisk med utsikt over brygge og sjø. Det var første gang vi pratet skikkelig, men jeg har kjent han siden jeg var 12-13. Dette var sommeren 1994 som var en fantastisk flott sommer, så det ble mange turer til huset ved sjøen i tiden etterpå.
|
|
|
#7 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes i Polen.
|
|
|
#9 |
|
Naiv og Super
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Begge var på besøk i Bergen, jeg besøkte en venninne, han var på seminar med jobben. Min venninnes kjæreste hadde vært på samme seminar og vi møttes ute på byen. Dagen etter møttes vi igjen, han tok tak i meg og slapp ikke igjen......
|
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?På etterutdanningskurs i engelsk. Sommerkurs. Nerder.
|
|
|
|
#11 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes faktisk på nettet (Noe som er ganske festlig da Heiko på den tiden omtrent trengte hjelp til å få skrudd på en PC). Et par uker etter første "date" fikk jeg overtalt henne til å ta med seg en veninne som moralsk støtte og ta en tur fra Bodø til Oslo. Dette var februar 2000, og siden har vi vært sammen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
flisespikker
|
Hun hadde vel fått hjelp til det, da, og greide ikke å få den skrudd av igjen, og noe måtte hun jo finne på der hun satt.
|
|
|
#13 |
|
Bølle
![]() ![]() |
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Jeg var 19 år, tok ex phil og gikk på byn omtrent hver dag. Ene venninnen min studerte det samme, i samme kollokvie, så vi hang sammen. Gikk en del på en pub, danset og tullet.
|
|
|
#14 |
|
"De"
|
Sjøboden?
|
|
|
#15 |
|
Helt konge
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Free Toy Inside!
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Vi møttes på by'n :ultrakortversjon:
|
|
|
#18 |
|
Javel
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Etter en konsert gikk jeg og noen kollegaer på diskotek. Og der traff en av mine kollegaer en kjekk mann.
|
|
|
|
#19 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?Over en pizzadisk på Joker.
|
|
|
#20 |
|
Textrovert
|
Sv: Hvordan møtte du din bedre halvdel (eller en fjerdedel, alt ettersom...)?På nett.
|
![]() |
|
|