|
|||||||
| Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Karboreduksjon og sugenSkvetten - kan jeg få spørre litt om hva du egentlig driver med her? Du kan løpe 4-5 timer i strekk på lav puls, trener som en gærnings så vidt jeg forstår (og backer opp meg i joggetråden |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Metallica!!
|
Sv: Karboreduksjon og sugen
Jeg er ikke Skvetten, men jeg tar meg den frihet å svare litt.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenIkke eple - det trigger sug hos veldig mange. |
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenEnig - tar man med mandel og kanel så hjelper det en hel del. |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenKan ha noe med mengdene å gjøre kanskje. Jeg drikker jo ikke mer enn ett glass så er jeg på druen når jeg er i ketose. |
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenDet er kanskje ikke noe problem at du får ekstra karber, men problemet er jo at du får sug. Når du spiser frukt alene så er det ikke så rart. Spiser du proteiner samtidig så får du en mye snillere blodsukkerstigning. |
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenJeg har misforstått, det er ikke sånn som jeg sa Smilefjes. At jeg aldri kan lære meg å høre etter. |
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenDette stemmer ja. Fettforbrenningen stopper opp og kroppen vil heller gå på alkohol. Det er det som er grunnen til at man blir snørpe snydens på omtrent ingenting i ketose. Alkoholen går rett i systemet. Ketosen ødelegges ikke for leveren fylles ikke opp med sukker, men fettforbrenningen ligger på vent sålenge. |
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenKetosemennesker påtreffes lite på byen - de må hjem og sove etter vorspielet. |
|
|
|
#13 |
|
Metallica!!
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenJeg synes det hjelper på søtsuget å alltid kombinere fruktmellommåltider med noe med protein, f.eks. nøtter eller kjerner. Bananskiver med kanel og ristede solsikkekjerner f.eks., kjempegodt. Ellers er avokado strålende som mellommat, den holder blodsukkeret my mer jevnt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenDagen i dag: |
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenDette er VELDIG bra. |
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenJeg er jo lit sulten. Lurte på å ta meg litt nøtter og cc rett og slett. |
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Karboreduksjon og sugenGjør det. |
|
![]() |
|
|