Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Farm town, den tredje tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-09, 21:37   #1
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farm town, den tredje tråden

Nei, jeg har måttet slette alle feltene med overlappinger, men legger de nå side ved side.

Gammel 27-04-09, 21:38   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det noen av dere som vet når vi får tilgang til flere trær? Jeg er på level 25 og ei venninne er snart på 27, men vi har fremdeles bare tilgang til de fire trærne man får tilgang til helt i begynnelsen omtrent. Er det meningen av resten av trærne kun fungerer som gaver?

Gammel 27-04-09, 21:40   #3
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

hm, nei, jeg får ikke til å legge tett-i-tett.

Gammel 27-04-09, 21:41   #4
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Klikk på skiftnøkkelen og kryss av for Remove Space Between Fields.

Gammel 27-04-09, 21:41   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huldra; har du valgt den funksjonen øverst til høyre, på skiftenøkkelen? Du må det først.

Gammel 27-04-09, 22:04   #6
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg gjort det! Tusen takk for hjelpa folkens!

Gammel 27-04-09, 22:09   #7
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Nå trenger jeg virkelig spenn. Har akkurat kjøpt hus og utvidet.
Noen som har noe?

Gammel 27-04-09, 22:33   #8
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har noen druer som må høstes før de går til spille!

ming er ikke aktiv  
Gammel 27-04-09, 22:38   #9
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Er det noen av dere som vet når vi får tilgang til flere trær? Jeg er på level 25 og ei venninne er snart på 27, men vi har fremdeles bare tilgang til de fire trærne man får tilgang til helt i begynnelsen omtrent. Er det meningen av resten av trærne kun fungerer som gaver?

De fungerer kun som gaver foreløpig ja.
Det står inne på forumet. De skal åpnes for salg etter hvert, men når det blir vites ikke.

Gammel 27-04-09, 23:42   #10
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Izzi er trøtt i kveld, så hun finner senga tidlig.

En opplysning til de som tilfeldigvis vet at jeg snart har noe modent I morgentidlig kan jeg by på noe både her og der Nattinatt!

Gammel 28-04-09, 00:09   #11
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Izzi er trøtt i kveld, så hun finner senga tidlig.

En opplysning til de som tilfeldigvis vet at jeg snart har noe modent I morgentidlig kan jeg by på noe både her og der Nattinatt!

Noen har full kontroll på Izzigården.

Gammel 28-04-09, 08:25   #12
Tove
XXX

Tove sin avatar

Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Hehe, men er våken nå da, og får vel gå inn og se på herligheten! hehe

Gammel 28-04-09, 12:20   #13
Slettet bruker
Passiv

Standard

Majsa: Kan du komme innom meg igjen?

Gammel 28-04-09, 19:00   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har druer, poteter og solsikker hvis noen har lyst til å prøve seg på innhøsting.

Gammel 27-04-09, 23:45   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Bare gaver. Hmmfr! Dårlig. Da ønsker jeg meg flere trær av naboene mine. Bananer og mango, samt kirsebær og plommer og pærer. Ikke de man kan kjøpe selv.

Gammel 28-04-09, 08:29   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har masse kaffe!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 08:31   #17
Tove
XXX

Tove sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg har masse kaffe!

Bytte?

Gammel 28-04-09, 08:45   #18
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Masse erter, kaffe og solsikker hos meg.

Gammel 28-04-09, 08:47   #19
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem er du der inne Majsa? Har jeg deg som nabo?

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 28-04-09, 08:59   #20
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Se prikk, Knerten. Blir her bare et par minutter til, så hvis ingen her har meldt seg til da, går det på markedsplassen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49.