|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#44 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesDet eneste jeg kan komme på å "pirke" på her er at du kanskje kan zoome ut, og vise rommene i stedet for å fokusere på møblene og sånt.
![]() |
#46 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesJeg mente ikke zoome ut med kameraet, men sørge for å endre fokus fra møblementet til selve rommet.
![]() |
#47 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesJeg ville fjernet den hengedingsen på det rommet med grønn vegg, ellers syns jeg dere har kommet langt på vei mot fotografering.
![]() |
#48 |
kross
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesSkjul/fest alle løse strømkabler! Ellers har jeg ikke så mye å legge til - flott hus!
![]() |
#49 |
Tante Sofie
|
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskes
Jeg har fotografert møblene (med mobilkamera) for å få innspill fra dere i forhold til hva som eventuelt må vekk fra skap og hyller før fotografen kommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesJeg ville fjernet stumtjeneren fra gangen, og ryddet i jakkene som henger på knaggene.
![]() |
#51 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesJeg ville ha fjernet mest mulig i yttergangen av jakker og sko. Hatt kun ett par jakker hengende framme, tatt bort skohylla og hatt ett par sko på gulvet bare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskes
Enig, det kan absolutt tippe over. Men i kjøkken og stue er det fint med blomster. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
lader
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskesJeg synes den øverste delen av veggseksjonen ser bra ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|