Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Klargjøre enebolig for salg, tips ønskes

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-09, 23:47   #41
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klargjøre enebolig for salg, tips ønskes

Ja, tenkte jo at dere ikke skulle ha det med på bildene da. Men det er fort å overse noe. Stor jobb å rydde et helt hus for løsøre, lykke til med salget.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 00:33   #42
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ha fjernet mer i TV-benken i loftstuen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 00:57   #43
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror dettan blir knallbra, Vimjer

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 01:12   #44
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Det eneste jeg kan komme på å "pirke" på her er at du kanskje kan zoome ut, og vise rommene i stedet for å fokusere på møblene og sånt.
Men om det kommer fotograf regner jeg med at han/hun gjør nettopp det.

Lykke til!

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 02:04   #45
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slik "zoome ut" er ikke så lett å få til selv, hvis man ikke har vidvinkel.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 02:20   #46
Inka
New kid on the block

Inka sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Jeg mente ikke zoome ut med kameraet, men sørge for å endre fokus fra møblementet til selve rommet.

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 02:28   #47
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville fjernet den hengedingsen på det rommet med grønn vegg, ellers syns jeg dere har kommet langt på vei mot fotografering.

Friske blomster er min lidenskap og ser veldig delikat ut, bedre enn duker. Hengelampen ville jeg muligens også tatt ned, men det er meg. Vidvinkel har garantert fotografen, og da blir det enda bedre bilder! Lykke til, du må vise oss annonsen når den er klar!

Gammel 02-05-09, 02:34   #48
kris
kross

kris sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skjul/fest alle løse strømkabler! Ellers har jeg ikke så mye å legge til - flott hus!

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 09:27   #49
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inka, her.

Jeg mente ikke zoome ut med kameraet, men sørge for å endre fokus fra møblementet til selve rommet.

Jeg har fotografert møblene (med mobilkamera) for å få innspill fra dere i forhold til hva som eventuelt må vekk fra skap og hyller før fotografen kommer.

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 09:40   #50
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville fjernet stumtjeneren fra gangen, og ryddet i jakkene som henger på knaggene.

Gammel 02-05-09, 09:41   #51
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville ha fjernet mest mulig i yttergangen av jakker og sko. Hatt kun ett par jakker hengende framme, tatt bort skohylla og hatt ett par sko på gulvet bare.
Fjernet det aller meste av personlige eiendeler fra badet slik som shampoer, parfymer osv. Kun hatt ett par rene håndklær og en fin såpe framme.
Fjernet mest mulig fra kjøkkenbenken, og fjernet en del fra tv-benken.
Jeg ville også fjernet en del klær fra garderobeskapet.

Jeg ville ikke hatt friske blomster og levende lys på alle rom, det synes jeg ser så utrolig kunstig ut. Men litt blomster på kjøkken og stue er jo naturlig, gjerne noen vårblomster om det fins der du bor.

Lykke til med salget !

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 10:09   #52
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tusen takk for all god hjelp så langt, jenter. Mange gode tips som jeg kommer til å etterfølge.

Sist redigert av vimjer : 03-05-09 kl 11:52.
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 10:10   #53
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Smoothie, her.

Jeg ville ikke hatt friske blomster og levende lys på alle rom, det synes jeg ser så utrolig kunstig ut. Men litt blomster på kjøkken og stue er jo naturlig, gjerne noen vårblomster om det fins der du bor.

Enig, det kan absolutt tippe over. Men i kjøkken og stue er det fint med blomster.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-09, 10:42   #54
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg synes den øverste delen av veggseksjonen ser bra ut.
I den nederste delen ville jeg ha ryddet litt. Der du har kurver, lar du bare kurvene stå f.eks, og tar bort det andre. Der bøkene står finner du noen bøker som er litt lik av høyde/perm, og tar bort de andre. Luft og orden ser alltid pent ut synes jeg.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.