Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Du skal på klassefest ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Du skal på klassefest med ungdomsskolen eller videregående. Hva tenker du da?
Gleder meg! 79 35,59%
Jeg har tenkt å gå, men vet ikke om det blir så gøy. 50 22,52%
Nja, de var ikke en bra klasse 17 7,66%
Åh, jeg må definitivt kjøpe nye klær 25 11,26%
Hva kommer de å synes om min kjedelige/dårlige jobb? 4 1,80%
Dit skal jeg ikke! 43 19,37%
Dustepoll! 4 1,80%
Deltakere: 222. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-09, 21:51   #41
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Du skal på klassefest ...

Tja, nå har vi faktisk 25 års jubileum på ungdomsskolen til neste år.*hjelp, jeg ER jo gammel*

Vi hadde en gjenforening for hele u-trinnet etter 3år (da jeg var 18) men fortsatt var det nok for de som var i "den typiske pop-gjengen" så vi andre dro på byen isteden etter maten...

Etter det har jeg ikke hørt noe om fest men nå byttet jeg etternavn så mulig det er derfor jeg ikke har blitt bedt...

Jeg meldte meg inn på FaceBook for 2 uker siden og jammen har det ramlet mange inn, og mange sier de har "lett" etter meg pga at de ikke skjønte at jeg hadde byttet etternavn og det varmer jo.. Har glemt å spørre på FB om noen av de har vært på noen klassefest..

Men jeg hadde nok møtt - om det hadde vært i byen her eller i området der vi gikk på skole og om minst 2 av mine venninner hadde møtt..

Jeg tok 5år fri fra skolen etter u-skolen for å jobbe og begynte på VG + høyskole med de som da var 5 år yngre så fest for de klassene hadde jeg nok ikke møtt på...

Gammel 06-05-09, 21:55   #42
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Begge deler supert!

Gammel 06-05-09, 22:11   #43
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Gikk på den fra ungdomsskolen, men gikk i tre forskjellige klasser på vgs, så der har jeg ingen intr. av å delta.

Gammel 06-05-09, 22:12   #44
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barne-/ungdomsskolen: Nei, takk!
Videregående: Ja, hvis det var fra russe-gjengen.

Mange av de jeg studerte samtidig med har hatt alumni-party hvert år under jazzen, men det har jeg aldri fått med meg. Det hadde dog vært knallkjekt.

Gammel 06-05-09, 22:19   #45
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungdomsskolen: Greit nok. Var på ungdomsskolereunion for et par år siden (10-årsjubileum), og det var helt ok. Ingen stor opplevelse, og jeg fint stått over. Jeg har et par venner fra barne/ungdomsskolen, men de har jeg jo uansett kontakt med. Resten er jeg ikke interessert i.

Videregående: Ikke en fantastisk klasse, og så vidt jeg vet ganske få jeg har mye til felles med der. Jeg hadde nok gått, men ikke satt himmel og jord i bevegelse for å få det til.

Gammel 06-05-09, 22:22   #46
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Ungdomskolen hadde jeg absolutt ikke møtt til, men folkehøyskolen kanskje.

Gammel 06-05-09, 22:38   #47
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungdomsskolen: ikke søren om jeg hadde giddet å møte opp. Har ikke kontakt med noen av dem jeg gikk på ungdkomsskolen med, og ser ikke poenget i å ta opp tråden 24 år i ettertid.

Videregående: Jeg var på 20-årsjubileum for russen i fjor. Vorspielet med bare endel klassekamerater var veldig hyggelig, festen kunne jeg ha spart meg for. Vi snakket litt om å forsøke å dra i gang en klassefest, og blir det noe av, kommer jeg nok til å gå. Om ikke noe annet på vorspielet.

Gammel 06-05-09, 22:43   #48
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ungdomsskolen - tja..

Russejubileum - Jupp Var også på 20 års jubileum i fjor og det var veldig moro.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-09, 22:43   #49
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Videregående - gøy og hyggelig.
Ungdomsskolen - tja. Jeg var på reunion i 2006 og da hadde jeg fjorten (ja, fjorten) mareritt i ukene før. Det ble ikke så ille som fryktet.

Gammel 06-05-09, 22:45   #50
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne virkelig ikke falt meg inn å gå på reuinions av noe slag.

Gammel 06-05-09, 22:47   #51
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde det vært ungdomsskolen, hadde jeg gledet meg. Hadde det vært vgs hadde jeg ikke dratt.

Gammel 06-05-09, 23:05   #52
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ungdomskolen hadde jeg absolutt ikke møtt til, men folkehøyskolen kanskje.

Det er vel igjen til neste år, er det ikke det da?
Vurderer å dra på den jeg også. Har ikke vært på de to andre.

Gammel 06-05-09, 23:12   #53
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg!! Klassen min fra ungdomsskolen skal ha treff nå til sommeren, men jeg kan ikke være med. For lang reise for en fest... .

Gammel 06-05-09, 23:17   #54
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Tja, skrekkblandet fryd spør du meg; en blanding glede seg, ut og kjøpe nye klær og gulp!

Vi hadde forøvrig 10 års reunion med barne-/ungdomsskolen i 2007 - det ble en kveld på godt og vondt.

Gammel 06-05-09, 23:34   #55
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ungdomsskolen: Greit nok. Var på ungdomsskolereunion for et par år siden (10-årsjubileum), og det var helt ok. Ingen stor opplevelse, og jeg fint stått over. Jeg har et par venner fra barne/ungdomsskolen, men de har jeg jo uansett kontakt med. Resten er jeg ikke interessert i.

Videregående: Ikke en fantastisk klasse, og så vidt jeg vet ganske få jeg har mye til felles med der. Jeg hadde nok gått, men ikke satt himmel og jord i bevegelse for å få det til.

Dette kan jeg signere i sin helhet. Ungdomsskolejubileet i 2006 var helt OK, men ikke noe mer. Men det var ganske morsomt å se hvordan folk falt inn i de gamle rollene sine, selv ti år etter.

Gammel 06-05-09, 23:34   #56
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde gledet meg!

Særlig fra barne/ungdommsskolen og 1. og 3. året mitt på vgs.
Reunion med klassen jeg gikk på 2. året på vgs. hadde jeg muligens droppa- de var ikke en spesielt hyggelig gjeng...

På ungdomsskole/ vgs ville jo det vært som å dra på en gigafest med alle vennene sine og kjæresten sin

Gammel 07-05-09, 00:09   #57
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Når det gjelder barneskolen og ungdomsskolen så hadde jeg helt klart dratt.
Samme gjengen for de to da.

Vidregående er jeg vel mere skeptisk til.
De jeg var russ sammen med gikk jeg på skole sammen med i bare det året.
De jeg gikk de to første årene med var en merkelig gjeng, men hadde de tatt med de vi hadde almenfag sammen med hadde det kanskje vært ok.
(jeg gikk først 2-årig grunnkurs helse og sosial med almenfag, for deretter å ta 3 påbygningsår, dermed ble det to forskjellige skoler)

Gammel 07-05-09, 00:36   #58
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Hadde gledet meg!

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:36   #59
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barne- og ungdomsskolegjengen treffer jeg gjerne når som helst, men gjengen fra videregående gidder jeg ikke bry meg med.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-05-09, 00:40   #60
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ungdomsskolen: Det blir hyggelig. Lenge siden jeg har møtt mange av dem nå.
Videregående: Nja og tja. Jeg får ringe og høre med venninnene mine (altså to svært gode venninner jeg fikk på videregående) og høre hva de tenker om saken.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.