Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Engler og demoner - premiere neste onsdag

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-09, 17:33   #1
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdag

Har sett filmen i går. spennende film, men skjønnt midt i hvem som gjore hva.. Helt ok flm. Men synnes andre filmen var bedre

Har ikke lest boka

Sist redigert av Honda : 23-05-09 kl 19:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-09, 19:13   #2
Tussilago
Spoon2

Tussilago sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Så filmen på onsdag - og syntes den var grei nok men ikke mer. Det skjedde jo MYE mer på Cern - og det var vel faren som døde ja? Jeg også stusset litt over denne lappen med Illumenati - trodde også det var brent inn i brystet. Og han rullestolmannan ja . Jeg innom Cern en tur sommeren 2005, det var ikke lenge etter jeg leste boka, og gledet meg til å se derfra nå i filmen, partikkelakselleratoren (skrives det sånn?) er jo ikke nevnt...? Og slutten - jeg også trodde Langdon var med i helikopteret - og husket noe med et vann. Jaja - de har kuttet MASSE! Men jeg husket det ikke før nå når Iset skrev det .

Gammel 24-05-09, 01:05   #3
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett filmen i kveld og jeg koste meg, men det er alltid noe som går tapt fra bok til film. Sånn er det bare.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-09, 10:44   #4
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den er det, Sitron. Jeg elsket DVC, men denne er mye, mye bedre, mer spennende og intens. Det skjer noe hele tiden. Boka er selvsagt 100 ganger bedre enn filmen, men sånn er det jo stort sett alltid. Anbefales.

Gammel 15-06-09, 00:28   #5
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har sett den i dag, og likte den veldig godt. Mykje betre enn DVC. Eg var skeptisk til dei filmatiske grepa på førehand, men synest dei funka lagt betre enn frykta.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:51.