|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagHar sett filmen i går. spennende film, men skjønnt midt i hvem som gjore hva.. Helt ok flm. Men synnes andre filmen var bedre
Sist redigert av Honda : 23-05-09 kl 19:16. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Spoon2
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagSå filmen på onsdag - og syntes den var grei nok men ikke mer. Det skjedde jo MYE mer på Cern - og det var vel faren som døde ja? Jeg også stusset litt over denne lappen med Illumenati - trodde også det var brent inn i brystet. Og han rullestolmannan ja
|
|
|
#3 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagJeg har sett filmen i kveld og jeg koste meg, men det er alltid noe som går tapt fra bok til film. Sånn er det bare.
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagDen er det, Sitron. Jeg elsket DVC, men denne er mye, mye bedre, mer spennende og intens. Det skjer noe hele tiden. Boka er selvsagt 100 ganger bedre enn filmen, men sånn er det jo stort sett alltid. Anbefales.
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Sv: Engler og demoner - premiere neste onsdagEg har sett den i dag, og likte den veldig godt. Mykje betre enn DVC. Eg var skeptisk til dei filmatiske grepa på førehand, men synest dei funka lagt betre enn frykta. |
|
|
|
![]() |
|
|