|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Flere enn meg som reagerer?Har de forandret artikkelen siden denne tråden ble startet? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg har sitatene som fikk meg til å tenne her: |
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?
Ah, nå skjønner jeg.
|
|
|
#5 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg har ikke ord. Det er bra det finnes vaktbikkjer som dere som går til aksjon mot slike smålige idioter av noen journalister.
|
|
|
#6 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme person, tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Sånn. Mail sendt. Samme om de har endret - jeg vil kjefte uansett. :bitch: |
|
|
|
#8 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Han tok jo sitt eget liv også. Det sier mye; hadde han stukket av til Jemen og solgt bok med tittelen "They had it coming!" så er jeg enig; når han tar sitt eget liv så er man jo dønn deprimert/psykotisk/nedslitt. Jeg tenker at han var så fullstendig på felgen (av meningsløse årsaker, det er en annen ting) og følte seg så urettferdig behandlet at han ikke orket leve lenger. At han syntes det retterferdiggjorde å ta med seg de andre er en psyk ting.
|
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg er ikke uenig i at han var psykisk syk altså.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Det er også en sterk overhyppighet av slike drap blant menn, og det taler vel også i den retningen, ville jeg tro. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
flisespikker
|
Det er vel generelt sterk overhyppighet av drap blant menn? (Ikke at det er kjemperelevant akkurat her, men nå ble jeg nysgjerrig på hvor stor andel partnerdrap/ekspartnerdrap gjør av drap totalt for menn og for kvinner.)
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
"Regelen" er at menn dreper en partner som forsøker å gå sin vei. Kvinner dreper sjelden partneren sin, men når det skjer er det fordi de ikke kommer seg vekk. |
|
|
|
#13 |
|
Bedreviter
|
Dette leste jeg akkurat. Jeg kan ikke gå god for kilden, men han virker seriøs nok til at jeg siterer:
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Protonterapeut
|
Statistikk for deg:
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Det at kvinner bringer det over seg selv er en utbredt holdning. Det er mange som mener at den ene skal være et uskyldsrent hvitt lam før den andre skal klandres for vold og terror. Ellers er man medskyldig. |
|
|
|
#16 |
|
Deltidsmamma
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Jeg får vel moderere meg til å si at jeg tror når det gjelder denne saken, |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Bedreviter
|
I mitt hode så overstyrer et drap en hvilken som helst "helhet". Det finnes ikke den ting disse kvinnene kunne ha gjort som rettferdiggjør drap eller som plasserer drap inn en noen slags "helhet". |
|
|
|
|
|
#18 |
|
flisespikker
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Miss Norway: Jeg mente vel primært bare at det med "ond og gal" ville være en rimeligere ting av en sjokkert nabo å si enn "han sa at de rottet seg sammen mot ham, så man kan jo til en viss grad forstå det han gjorde", ikke at det nødvendigvis var en rimelig og utfyllende analyse av fyren.
|
|
|
#19 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?*scroller opp og finleser Skilpadda sitt innlegg igjen*
Sist redigert av Miss Norway : 12-05-09 kl 16:27. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: Flere enn meg som reagerer?Han sier jo ganske direkte at kvinnen og datteren har løyet i retten. |
|
![]() |
|
|