|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?
Joda, men slike ting mener jeg ikke egentlig er komplimenter, det er sleskhet. Et kompliment er hyggelig.
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Poenget mitt var vel at hvis det føles beklemt for mottaker, er det ikke alltid så lett. Jeg er slett ikke sikker på at han mente det sleskt, det kan godt hende det rett og slett var et innlegg i treningsånden, det var det vi diskuterte.
|
|
|
#3 |
|
intro
|
Det er jeg også ekspert på - jeg klarer ikke å legge bånd på meg.
|
|
|
|
#4 |
|
Fola Blakken
|
|
|
|
|
#5 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Neida, jeg mente ikke at man skal gjøre det for givers del, men det går faktisk an å tenke på at de ikke syns det er så hyggelig å bli ledd bort når de har prøvd å gjøre noe fint også. Også er det forskjell på å rødme bort noe, og å fnyse bort noe (som jeg har opplevd noen ganger). Jeg skjønner selvsagt at noen komplimenter gjør en mer forlegen enn andre.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Haha, det gjør jeg også og ofte slenger jeg på hvor billig det faktisk var. Når det er salgsvarer er jeg veldig flink til å forelle om akkurat det. Litt snodig å gjøre det, det syns iallefall mamma. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
trøtt
|
Nice try.
|
|
|
#10 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg blir glad og sier alltid takk når jeg får kompliment. Nå merker jeg at Poden har begynt med det også, så nå trenger jeg ikke alltid takke på hans vegne lenger.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Dette har jeg blitt bedre på med årene. I ungdommen bortforklarte jeg enhver positiv bemerkning til det pinlige (eller irriterende, kanskje), og når jeg etterhvert skjønte hvor dumt det hørtes ut så holdt jeg opp med det. Men det tok noen år før jeg klarte å ta i mot komplimenter uten forbehold. Selv kan jeg bli litt oppgitt når jeg gir et kompliment og jeg må gjenta og gjenta at jeg faktisk mener det. |
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg takker og bukker |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg er sikker på at du har på deg en alldeles nyyydelig overdel i dag. Fargen fremhever øynene dine. Og jammen tror jeg du er flottings på håret også.
|
|
|
#14 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Bra at du fortsatt bukker, iallfall.
|
|
|
#15 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg er dårlig på å takke..... burde bli bedre!
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg takker for komplimenter, det gjør ungene også. Da er jeg dårligere på å gi komplimenter, utenom til nærmeste familie og beste venner. Gir aldri komplimenter uten å mene det, hva skulle vitsen være med det lissom? |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg forsøker å takke pent. |
|
|
|
#18 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Ja, jeg takker stort sett alltid. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du god til å takke når du får en kompliment?Jeg blir som oftest litt brydd og tror nesten ikke på vedkommende, men jeg er nok blitt flinkere med årene å takke for komplimentet og ta det til meg. |
|
|
|
![]() |
|
|