|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)
Den her kan jeg så og si skrive under på, med unntak av Svalbard. Skal en og en halv uke til Portugal, og deretter går turen til Oslo, Trondheim og Kristiansund, før det er rett hjem til sommerjobb for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Jeg har bare 14 dager betalt ferie siden jeg begynte i ny jobb i høst. Tar ikke ut noen flere dager enn dette siden jeg skal ut i permisjon i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal en uke til Spania i juli med storfamilien. Siden jeg er i permisjon kommer ungene og jeg til å reise til foreldrene mine også, og på hytta. Ellers sparer vi ferieuker, permisjon og penger til et lenger opphold hos svigerfamilien på den Dominikanske republikk utpå høsten.
![]() |
#44 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal tre uker til California (en uke på hotell, to uker hvor vi kjører rundt i sånn diiiiiiiiiiger amerikans bobil) og en uke til Canada.
![]() |
#45 |
Drømmer
|
![]() Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Jeg har akkurat kommet hjem fra Europacruise med ei venninne, så blir det 4 dagersbryllup til ei venninne siste helga i juni,venninnebesøk til Geilo ei helg i juli,hjem til Sunnmøre å hilse på nye tantebarnet mitt, Kristiansand å en tur til Sverige. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|