|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi reiser til Lalandia i Rødby (Danmark) mandag 22. juni og skal være der i en uke. Reiser sammen med krystallklart og hennes familie, gleder meg ihjel. Blir interessant når vi skal reise, vi må kjøre herfra mellom kl. 02 og 03 på natta. Men men, det går sikkert greit.
|
|
|
#3 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Jeg har bare 14 dager betalt ferie siden jeg begynte i ny jobb i høst. Tar ikke ut noen flere dager enn dette siden jeg skal ut i permisjon i sommer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Vi skal tre uker til California (en uke på hotell, to uker hvor vi kjører rundt i sånn diiiiiiiiiiger amerikans bobil) og en uke til Canada.
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
Sv: Starten på ferien er i boks (... og hva er deres ferieplaner?)Jeg har akkurat kommet hjem fra Europacruise med ei venninne, så blir det 4 dagersbryllup til ei venninne siste helga i juni,venninnebesøk til Geilo ei helg i juli,hjem til Sunnmøre å hilse på nye tantebarnet mitt, Kristiansand å en tur til Sverige. |
|
|
|
![]() |
|
|