Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Melodi Grand Prix-finale!

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-09, 19:54   #41
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Melodi Grand Prix-finale!

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

DM har rett. Smirnoff ice står i kjøleskapet og venter på meg.

Ok - rusbrus, altså.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:03   #42
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heier på Rybak, men er rasjonell til å anta han havner bak minst et obskurt innslag fra et tidligere østblokkland.

Gammel 16-05-09, 20:06   #43
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Spennende! Jeg heier selvsagt på Rybak, men er langt fra sikker på at han skal gjøre noe rent bord. Synes forsåvidt det var flere (like) klare favorittkandidater i den ene semifinalen jeg har sett. Estland er en favoritt her også.

Gammel 16-05-09, 20:07   #44
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske bad-hair-duden kom med. Den sangen var jo bare til å bli i godt humør av.

Gammel 16-05-09, 20:08   #45
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Ok - rusbrus, altså.

Jepp. Evig fjortis på det området.

Gammel 16-05-09, 20:20   #46
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Mannens flauhet er halve GP-moroa. Han må rett og slett reise seg og fordufte litt innimellom i fare for å forstyrre oss med sarkasmen sin.

Da gikk han glipp av noen flotte muligheter i semifinalene.

Gammel 16-05-09, 20:22   #47
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Her har vi benket oss, og heier på Norge og Estland. I tillegg likte jeg Moldova i semifinalen, og det lille jeg har sett av Tyskland og Frankrike høres veldig bra ut! Om Norge vinner eller ikke er ikke det viktigste, men håper han henger med slik at avstemmingen blir spennende lenge.

Gammel 16-05-09, 20:35   #48
Nasse
Fartsfantom

Nasse sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her skal vi ha kaffe, konjakk, brus og potetgull. De to eldste skal og se på.

Nasse er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:41   #49
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Grand prix er større en 17. mai! Men jeg har registrert at de fleste på FP tror på seier for Norge, det samme gjør samtlige Synnøve Svabø intervjuer på TV. I følge Aftonbladet tror 12% av svenskene på seier for Sverige, mens 17% tror de kommer blant de fem siste. Dette må bety seier for Norge!?

Sånn egentlig sitter jeg her klar som et egg og tror ingenting.

Gammel 16-05-09, 20:43   #50
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alexa, her.

og det lille jeg har sett av Tyskland og Frankrike høres veldig bra ut!

Claire er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:43   #51
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser på Vorspielet her nå, og blir jammen meg litt smittet av optimismen.

Gammel 16-05-09, 20:46   #52
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Grand prix er større en 17. mai! Men jeg har registrert at de fleste på FP tror på seier for Norge, det samme gjør samtlige Synnøve Svabø intervjuer på TV. I følge Aftonbladet tror 12% av svenskene på seier for Sverige, mens 17% tror de kommer blant de fem siste. Dette må bety seier for Norge!?

Sånn egentlig sitter jeg her klar som et egg og tror ingenting.

Det morsomme er jo å tro på seier, noen år mer enn andre. Blir det ikke seier er alt glemt i morgen, no biggie. Gleder meg til avstemmingen, det er jo det morsomste nå som alle de morsomme/skandaløse/dårlige bidragene ikke er med i selve finalen lenger.

Og når sluttet man egentlig å ha med orkester på scenen og å introdusere dirigenten? Sjekk klærne til Terje Fjærn i 1985 og BBC kommentar. (ca. 1:30)

(Kilde:

(Kilde: youtube.com)
)

Sist redigert av Alexa : 16-05-09 kl 20:51.
Alexa er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:47   #53
Honey
Aktiv

Medlem siden: Oct 2006
Honey imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smartHoney imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror ikke vi vinner, men jeg elsker å se og høre dette sære konsptet hvert år. Jeg er glad de byttet ut forrige dame med Svabøe, selv om Jostein var best. Men nå kan man jo høre alt sammen, med NRK og VG gående simultant.

Honey er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:47   #54
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sluttet å se på GP når de introduserte telefonavstemning. Jeg syns det var langt bedre med juryer.

Gammel 16-05-09, 20:47   #55
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Heia Norge og heia Island.

Gammel 16-05-09, 20:49   #56
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg sluttet å se på GP når de introduserte telefonavstemning. Jeg syns det var langt bedre med juryer.

I år har de jo innført 50% jury.

Gammel 16-05-09, 20:49   #57
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, leste det et eller annet sted. Det er en bedring.

Gammel 16-05-09, 20:50   #58
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Norge vinner, trur eg.

Benzo er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:53   #59
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg følger med, for første gang på maaaaaaange år

Smurfine79 er ikke aktiv  
Gammel 16-05-09, 20:57   #60
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er spent på om det tradisjon tro blir evinnelig meningsløs babling fra hver enkelt av landenes opplesere, med one minute in fame;

Konfransierx2:"Hello Turkey! May we have your results please?"
Resultatoppleser:"Ooooh! What a fantastic show! Bla bla bla." :repeat:
Konfransierx2: "May we have the results please?"
Resultatoppleser: "Ooooh! Fantastic. Turkey loves you. Oooh!" :repeat:
Konfransierx2: May we have the results please!!?
Resultatoppleser: "Oooh!" :repeat:
Konfrianserx2:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.