|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Også kan Rhett bidra med at pumpen blir litt dysfunksjonell hvis man setter spisepinner i bestikkskuffen slik at de blir halshugget. 658,- takk.
![]() |
#43 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen kjenneskap til Siemens oppvaskmaskiner?
Har ikke lest lengre enn hit, så mulig noen har svart på dette før. Men det går an å skru av pipingen, så det er ikke noe problem - det står i bruksanvisningen hvordan man gjør det
![]() |
#45 |
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Det er fire år siden jeg skrudde den av, men jeg husker at det ikke var helt opp i dagen hva og hvordan, men jeg fant det ut et eller annet sted i bruksanvisningen. Kan ikke tenke meg at det ikke kan gå an å skru den av, men det står absolutt ikke "Slik skrur du av pipingen" - noe ganske kryptisk husker jeg at det var. Håper dere finner ut av det
![]() |
#46 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Jeg har også finlest bruksanvisningen. Tenk at jeg ikke spurte reperatøren da han var her.
![]() |
#47 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Jeg fikk det til på tørketrommel. Men jeg er blitt fortalt at man ikke kan slå den av på oppvaskemaskinene. Miss Norway har vel vært igjennom dette nå?
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 23-08-09 kl 17:05. Årsak: opp |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Vaskemaskinen har jeg også fått det til på. :flinkis: Men altså ikke den for&%%$$E oppvaskmaskinen!
![]() |
#50 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Jeg sjekket Google rundt da vi ble kjent med denne pipe-"finessen" på vår oppvaskmaskin på fjellet. Det står intet i bruksanvisningen om den (jeg har finlest) og alle hitsene på Google omhandlet det samme - "Er det virkelig ikke muuuulig å skru av den j@%&/= lyden=??!!" Og nei, jeg fant ikke ut av det. Men jeg husker ikke hvilken modell vi har, og den er nok ikke av de mest hverken fancy eller nye.
![]() |
![]() |
#51 |
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?
Jeg har skrudd den av på OPPvaskmaskin
![]() |
#52 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Hei, |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Takker og bukker til nykommeren! Den ser hakket mer fancy ut enn den vi har på fjellet, men det er en relativt ny innebyggingsmodell fra Siemens det også. Vel verdt å prøve - kopieres herved og sendes med Mr. Norway som skal på fjellet i helgen!
![]() |
![]() |
#54 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Jeg skal teste dette på min også, selv om det er en annen modell. Jeg fant en annen måte å gjøre det på som ikke funket, og nå har jeg egentlig vennet meg til hele pipelyden. Selv om den fremdeles er enerverende.
![]() |
#55 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Jeg har samme piping på vaskemaskinen.
![]() |
#56 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Reparatøren som kom hjem til meg klarte å slå av pipingen. Dessverre klarte han ikke å fikse resten av maskinen, så da kjøpte vi ny maskin i stedet.
![]() |
#57 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Er Siemens vaskemaskin vi har ja. Jeg synes det er bra med pip, men det holder med et eller to pip, ikke piping med intervaller til vi tar den. Blæ.
![]() |
#58 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Akkurat for min del så er det nok like greit at den maser til den blir hørt. |
![]() |
![]() |
#59 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2011
![]() |
![]() Sv: Noen kjennskap til Siemens oppvaskmaskiner?Siemens har en side for nedlasting av brukermanualer. Dersom du kjenner modellnummeret kan du laste ned en pdf herfra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|