|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!
Her er vi midt i sakens kjerne. Det var slike situasjoner jeg tenkte på - og for veldig mange er det ingen enkel sak å avvise andre. Synd at din glede av å bruke FB har blitt mindre - kanskje du skal ta mot til deg å slette henne?
|
|
|
#2 |
|
Curlingkone
|
Nei, jeg orker ikke avvise henne nei. FB er ikke så viktig for meg uansett. Og jeg regner med hun snart ikke kommer til å bruke FB mer. Det var nok ikke så spennende som hun tenkte tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Næsj - jeg vet ikke. Jeg mener det å lage egne lister eller avvise noen på FB ikke blir "lettere" uansett hvor mye man snakker med andre om det. Det er en personlig greie og et personlig valg. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Tenker du sånn generelt også? At det ikke har noe for seg å lufte problemstillinger med andre for lettere å klarne hodet og finne ut av hva som kan være fornuftig å foreta seg?
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Selv om jeg heller ikke ser problemet til Zoë helt, tenker jeg at det er mange personlige valg som blir lettere å ta av å høre andres meninger om saken. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
© All rights reserved
|
Jeg tenker sånn om personlige valg, ja. Jeg ser ikke på kjolevalg som privat og personlig: hva man går kledd i blir en offentlig greie i og med at alle ser det. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Halloen!
Jeg tenker at et kjolevalg er et enkelt valg, somjeg nok skulle klart å finne ut av selv. De andre problemene du lister opp, ser jeg på som dilemma, og noe jeg absolutt kunne hatt behov for å snakke med andre om. (I alle fall de fleste av dem.) Vi tenker nok helt forskjellig her, ja. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
By the Sea
|
Nå har ikke Zoë et problem når det gjelder dette per dags dato
|
|
|
#9 |
|
By the Sea
|
Vi løser alle problemer på vår måte, og mange liker ikke å diskutere slikt med andre.
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Jeg hadde aldri startet en slik tråd. Jeg gir fullstendig bæng i hva andre mener om hva jeg går kledd i. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Halloen!
Jeg ville (som sagt) heller aldri startet en kjoletråd. Derimot har jeg snakket med andre om f.eks jobb-bytte (fordeler/ ulemper) og div. familieproblemer. Det er ikke dermed sagt at jeg nødvendigvis følger evt. råd jeg får, men det kan absolutt være greit å få "luftet" tankene litt. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
© All rights reserved
|
Mann hadde vært en fin ting. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Jeg har gjemt mine slik at ungene ikke finner dem. Om de finner dem kan jeg glemme å sette ordentlige grenser. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Hjelp - mamma er på FP!
|
|
|
#16 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Får da virkelig håpe det!
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp - mamma er på FB!Mammaen min har skkurat blitt innlemmet i pc'ens gleder men har foreløpig erklært at hun ikke vil infinne seg på FB i noen nær fremtid. Men om den dagen kommer så er det greit for meg å ha henne på lista, jeg bruker ikke FB til å dele noe av privat karakter uansett. Med de voldsomme "venne"listene folk har så skjønner jeg ikke at de vil legge ut fyllebilder fra utdrikningslag og annet "sensitivt". |
|
![]() |
|
|