Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du en blogg her på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blogg her på FP? Hvor ofte skriver du i den?
Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i uken 17 10,97%
Ja, jeg har blogg og jeg skriver minst en gang i måneden. 22 14,19%
Ja jeg har blogg, men skriver ikke ofte 34 21,94%
Nei, jeg har ikke blogg på FP. 81 52,26%
Dustepoll! 1 0,65%
Deltakere: 155. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-09, 20:23   #41
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en blogg her på FP?

Jeg har blogg, og den er ganske ny så jeg vet ikke helt hvor mye den vil bli brukt. Jeg har startet blogg flere ganger og det har det med å dabbe av litt etterhvert fordi jeg alltid blir usikker på om det blir for privat og utleverende, men ser at jeg bruker blogging mer nå som jeg har stengt bloggen, da kan jeg skrive litt mer personlig uten å få angst av det.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:27   #42
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har blogg, men det er vel litt overdrevent da jeg svarte at jeg postet en gang i uken. Jeg tror det er mer annenhver uke i snitt. Bloggen er lukket, men jeg er ikke gnien på tilgangen.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:31   #43
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Nei, har ikke blogg her inne, men har tenkt tanken på å starte en.

Har en på blogspot, men lenge siden den har vært oppdatert.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:40   #44
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har en blogg, men skriver ikke så interessante saker, og heller ikke så ofte. Den er lukket, men man kan be om tilgang.

Sitat:

Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du kan gi til Kirsebær igjen.

Den meldinga der når jeg prøver å grønnprikke sier litt om hvem jeg synes er kul å henge med, liksom.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 20:48   #45
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en lukket blogg, som ikke er spesielt interessant eller oppdatert og jeg er gnien på hvem jeg slipper inn.

Gammel 25-05-09, 20:50   #46
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jepp, skriver litt nå og da. Men jeg skravler vel mest i andres blogger!

Gammel 25-05-09, 20:53   #47
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Eller som i mitt tilfelle, ja jeg har blogg, men jeg skriver ikke i den.

Jeg stemte nei, men dette er sannheten. Jeg har bare ikke giddet å slette den, for plutselig en dag får jeg tid/lyst til å bruke den igjen.

Gammel 25-05-09, 20:56   #48
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en halvlukket blogg der jeg skriver med ujevne mellomrom. Alt jeg skriver er selvfølgelig ekstremt interessant, gjennomtenkt og fengende.

Gammel 25-05-09, 21:19   #49
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg har en halvlukket blogg der jeg skriver med ujevne mellomrom. Alt jeg skriver er selvfølgelig ekstremt interessant, gjennomtenkt og fengende.

Hey! Der har jeg jo faktisk tilgang. :erindrer:

Stikker inn der en tur nå, jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:25   #50
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Ganske nylig leste jeg om FP-brukere som tenker blogginnlegg når de opplevert ting&tang i hverdagslivet - "oh, dette var litt kult, det må jeg blogge om! " Tanken på dette har fascinert meg litt, for slik har jeg ikke tenkt i det hele tatt. Så nå har jeg endret meg fra at jeg ikke har "lyst" på blogg, til at jeg vurderer å opprette en. Må bare se om jeg har nok bloggverdige situasjoner i livet mitt først...

Gammel 25-05-09, 21:35   #51
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magnolia, her.

Ganske nylig leste jeg om FP-brukere som tenker blogginnlegg når de opplevert ting&tang i hverdagslivet - "oh, dette var litt kult, det må jeg blogge om! " Tanken på dette har fascinert meg litt, for slik har jeg ikke tenkt i det hele tatt. Så nå har jeg endret meg fra at jeg ikke har "lyst" på blogg, til at jeg vurderer å opprette en. Må bare se om jeg har nok bloggverdige situasjoner i livet mitt først...

Siden jeg begynte å blogge for nesten fem år siden har slike tanker poppet opp i hodet mitt. Jeg liker å fortelle ting til andre, og det har blitt naturlig å tenke bloggmateriale i hverdagen. Og det er mye som er bloggverdig. Bare man får tenkt seg om.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:55   #52
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Jeg har blogg, men er ikke så veldig flink til å bruke den. Tiden strekker jo ikke til.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 21:55   #53
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blogger titt og ofte, men graden av interessanthet er svært varierende.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 22:02   #54
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei, har ikke tid eller interesse for sånt. Leser heller ikke andres blogg.

Gammel 25-05-09, 22:04   #55
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Ja jeg har, og den er i bruk.

Gammel 25-05-09, 22:34   #56
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har, men jeg oppdaterer ikke så ofte. Jeg glemmer det rett og slett.

Gammel 25-05-09, 23:23   #57
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nei det har jeg ikke. Jeg ser ikke poenget med det.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 23:32   #58
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det har jeg, men jeg bruker den ikke så mye.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-09, 23:59   #59
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope.

Gammel 26-05-09, 00:12   #60
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Savner alternativet "har blogg, men bruker den ikke".

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:22.