Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ok forsøpling?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-09, 12:51   #41
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ok forsøpling?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kaster glatt organisk avfall inn i busker og sånne ting, men slipper det ikke langs veien.

Jeg er på lik linje med Sitron.

Forøvrig har jeg jobbet som renholder på sykehuset for mange herrens år siden - jeg kan opplyse om at man også finner tyggis INNE. Og jada - en lege kan gjerne være synderen.

Gammel 03-06-09, 13:02   #42
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Angående det å kaste tyggis på gata; jeg ble fortalt i ung alder at for hver tyggis jeg spyttet på gata så døde en fugl! Den "pikket" i tyggisen som enten festet seg på nebbet slik at den ikke fikk spist og dermed sultet i hjel, eller den ble kvalt av tyggisen.
Jeg har etter det aldri kastet tyggis på gata...

Gammel 03-06-09, 13:23   #43
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Og stinker sur melk og tiltrekker seg rotter.

Ikke så mye rotter ute i skogen...

Gammel 03-06-09, 13:25   #44
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Ikke så mye rotter ute i skogen...

Vel, det er det, men de er ikke så plagsomme som i byer. Jeg kunne ikke vite at du snakket om i naturen, her jeg bor er det ikke spesielt mange iskiosker i skogen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 13:29   #45
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Er det noe søppel dere synes er ok å kaste i naturen?

Jeg blir stadig forundret over alle tyggegummiklattene som ligger mer eller mindre skviset i asfalten,....?

Jeg er litt forbauset over at asfalt regnes som natur...

Selv om jeg selv bruker poser når jeg er på tur med hund så synes jeg det er verd å påpeke at hundemøkk vel er organisk avfall og nedbrytbart.

Jeg synes det er langt værre når folk plukker opp hundebæsjen og kaster posen fra seg.

I byen finner jeg søppelbøtter, i naturen tar jeg med meg søppel.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:02   #46
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg kaster glatt organisk avfall inn i busker og sånne ting, men slipper det ikke langs veien.

Samme her.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 14:16   #47
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Jeg er litt forbauset over at asfalt regnes som natur...

Ok, asfalt er ikke natur, men det er allikevel ekkelt og unødvendig å kaste tyggis på asfalt, brostein eller ellers. Tyggis har veldig lang nedbrytingstid og de blir liggende der i mange år.

Gammel 03-06-09, 17:28   #48
astrid_d
Superduperaktiv

Medlem siden: Oct 2006
astrid_d er populærastrid_d er populærastrid_d er populær
Standard

Jeg kaster epleskrotter og lignende ute i naturen. Har nok tenkt som så at det rotner opp. Hater sneiper og tyggegummi. Jeg trår alltid i klissete tyggegummi.

astrid_d er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-09, 22:35   #49
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Vår tids store æsj æsj, engangsgrillen Burde vært avviklet ved forbud. Og alle som slenger fra seg sneiper i parkene Små barnehender som plukker opp og putter i kjeften. :nightmare: Sofienbergparken, Oslos største dynge

Det skulle ikke være så vanskelig å unngå....for mange som har vokst opp med mødre som plukker opp etter seg.

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:18.