|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?
Så bra! |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Er de flere sammen og svømmedyktige ser jeg ikke problemet med å la 12 - 13 åringer bade uten redningsvest og voksene tilstede. En eller annen gang må man slippe dem løs uten hjelm, for å si det slik. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Jeg syns svømmeferdigheter teller mer enn alder. Og at de er flere sammen. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?
Enig. Vil plusse på personlighet og en viss evne til å vurdere egne ferdigheter og risikofaktorer. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Min første tanke er; aldri :vip-medlem av krisemaksimeringsklubben: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Det kommer an på om barna er svømmedyktige nok. Mange 10 åringer er så svømmedyktig at det er forsvarlig andre er det ikke. Selv sendte jeg 10 åringen min alene sammen med venner for å svømme, nå skal det sies at ungen var svømmedyktig som 6 åring. Ha i bakhodet at de som har gått flere kurs og er svømmedyktige også har lært livredning samt at de aller fleste mellom 10-13 også har livredning på skolen. |
|
|
|
#8 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Tvillingene våre har alltid vært ekstremt gode svømmere, og jeg ville ikke hatt noe som helst betenkeligheter med å sende de to på bading alene i 12-års alderen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
saftig
|
Sv: Hvor gamle bør barna være for å dra og bade alene?Ja, jeg svarte ut fra forventet svømmeferdighet og mine egne barn - selvsagt må man se på svømmeferdigheten til barnet. Mine lærte å svømme tidlig, og er dyktige svømmere.
|
![]() |
|
|