Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Mitt hus og min hage (!)

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-09, 07:40   #41
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mitt hus og min hage (!)

Opprinnelig lagt inn av Agurke, her.

Så koselig dere har det, guniss.

Henger trollhasselen over spisebordet? Jeg har også en sånn en, men vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av den. Den har stått i en stor vase på gulvet, med jule- og påskepynt på.

Trosshassel ja, hengt opp med fiskesnøre
Nå henger det bare noen glasshjerter og sånn der.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 07:47   #42
Left
Passiv

Standard

Kjempefint. Jeg sier som Sitron at dere har det akkurat passe "stæsjete".
Jeg er nok mer minimalist enn maksimalist, og orker ikke for mye møbler og dill, men synes dette var akkurat passe

Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 08:36   #43
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Kjmepefint hus!! Og sånt badekar ønsker jeg meg!! Vi har plass nemlig, og jeg angrer slik på at jeg kun satte inn et vanlig kjjipt badekar.

Gammel 16-06-09, 08:37   #44
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Kjempefint!

Gammel 16-06-09, 08:37   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mariss, her.

Kjmepefint hus!! Og sånt badekar ønsker jeg meg!! Vi har plass nemlig, og jeg angrer slik på at jeg kun satte inn et vanlig kjjipt badekar.

Badekaret er 150x150 og herlig!

Gammel 16-06-09, 09:29   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir helt målløs av det uteområdet deres, sånt har jeg drømt om hele livet. Men mannen min er en skikkelig "byass" så jeg får ham aldri med på noe sånt.
Skal være glad for at han har gått med på å flytte til Tjelta nå, som er ganske landling men allikevel sentralt nok for byassen min, hehe.

Nydelig, Guniss. FOR en plass for barn å vokse opp.

Gammel 16-06-09, 10:12   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Ja, det er ganske deilig å bare kunne slippe ut barna uten å være veldig bekymret.

Gammel 16-06-09, 10:39   #48
Smoothie
lader

Smoothie sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Smoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smartSmoothie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et kjempetrivelig hjem og deilig boltreplass ute.

Smoothie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-09, 13:47   #49
iana
safariqueen

iana sin avatar

iana er populæriana er populæriana er populær
Standard

Dere har et nydelig hjem og ikke minst hage! Nå har jeg kost meg gjennom hele tråden.

iana er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:27.