|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ny søppelsortering i Oslo
Har det? Kom med noen eksempler da!
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ny søppelsortering i OsloDet har vært flere oppslag om det, men det kan ha vært innkjøringsproblemer. Ingeting er bedre enn at logistikk og gjenvinning går smertefritt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ny søppelsortering i OsloJeg vil gjerne også ha eksempler på at denne kjente "urban myth" stemmer.
![]() |
#44 |
Glamorøs
|
Kan du ikke vise meg noen linker?
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ny søppelsortering i OsloEttersom jeg har jobbet indirekte i søppelposebransjen så kan jeg noe om dette, men jeg har også rådført meg med eksperten på jobben min og mye av nedenstående kommer fra ham. Sist redigert av Pelen : 23-06-09 kl 02:37. Årsak: Bold |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Ny søppelsortering i OsloTusen takk for strålende info, Pelen!
![]() |
#47 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ny søppelsortering i OsloDet er jo ikke så mange posene man kommer til å trenge, forhåpentligvis.
![]() |
#48 |
Glamorøs
|
Ja, jeg har ikke noe behov for at de deler ut hvite poser, jeg skulle bare ønske jeg kunne bruke alle de andre posene jeg har, så sant de ikke er grønne eller blå.
![]() |
#49 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ny søppelsortering i OsloKanskje du kan overtale grønnsakshandleren til å begynne med hvite poser?!
![]() |
|
|