|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#42 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"[quote=Enhjørning;1717879]Selv om jeg, etter noen års forumkarriere, har fått økende problemer med tilnavnet "engel".[/quote] |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"
Jeg kaller de for alt mulig. Fra små prinsesser (noe de bare er der de står i matchende rosa kjoler, tiara og englehåret sitt), småkryp, klumpen, elskling, vennen osv. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Sneipen
|
|
|
#46 |
|
lider av tastleksi
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Kakemonster
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Her har vi så mange kallenavn at vi nesten glemmer å bruke navnet.. Sneipen er dog ikke blant dem. Engel, englebarn osv har jeg vel brukt litt, men jeg følte fort at det ble helt feil. Prinsesse, prins og sånt har jeg ingen problemer med. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Jeg kaller ungene alt som er, er ikke fra Drammen, og røyker og drikker ikke.
|
|
|
#49 |
|
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Sneipen ner vel et ord jeg aldri har brukt på mine barn, hverken muntlig eller skriftlig, men reagerer ikke når jeg hører eller leser at noen bruker det. Det er jo ikke satt i sammenheng med røyk i disse tilfellene.
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Vi har masse teite kallenavn på gutta. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Syns det er et stilig kallenavn, har aldrig tenkt på en sigarettsneip når jeg har hørt det.
|
|
|
#52 |
|
Lett rørt
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Har ikke tenkt på det som røyk jeg heller, har jo lest det i Pondus som mange andre.
|
|
|
#53 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
|
|
|
|
#54 |
|
Tøff
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Altså... Bøllefrøet mitt har tidvis blitt omtalt som krapylet, noe som kanskje ikke i utgangspunktet er så positivt, men det var da sagt med en god dose kjærlighet og humor. =)
|
|
|
#55 |
|
Pauset
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Jeg er blant dem som bruker rare kallenavn på ungene mine. :Peker på signatur: Har faktisk fått påpakning fordi jeg på nett kaller gutta for Stælken og Stutt-tjukken, noe som (naturligvis) peker på deres kroppsbygning. For det var da forferdelig stygt gjort, å fysj og fysj! Da måtte jeg ærlig talt le godt, for i mine øyne er det mye styggere å faktisk si noe sånt til ungen, enn å skrive det på et nettforum. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Jeg har hverken sneip eller prins, men rett og slett "guttungen". :enkel sjel:
|
|
|
#57 |
|
Ferdig!
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"Det eneste jeg reagerer på er englebarn når det blir sagt om levende barn. Det er ikke levende barn for meg. |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Glamorøs
|
Glittermannen er drammenser og kaller Glitterbarnet for sneipen.
|
|
|
#59 |
|
flisespikker
|
Sv: Om å kalle barnet sitt for "Sneipen"En sneip er en liten bit av noe, det trenger ikke å være en sigarettsneip. Det ligner på "snabb" (som i pølsesnabb), "stump" og sånt, og jeg tenker aldri på sigarettsneiper om noen omtaler en unge som "sneipen".
|
|
|
#60 |
|
© All rights reserved
|
Mim sa det. |
|
|
|